Mijn verhaal

Started by kaatje1973, Mar 09, 2016, 08:53 AM

Previous topic - Next topic

marco

Ze bieden een mogelijke uitweg aan, vermoed ik. Je moet altijd naar een mogelijke uitweg zoeken.
Marco en Bianca

kaatje1973

Is goed sacredfour,

Zo gaan we het doen  ,,ignoren,,en strakke brieven sturen.

Je hoort van me zodra ze hebben gereageerd,of ik een mail van ze heb,Die krijg je gelijk van mij  Sacredfour,

De advocaat krijgt ook alles CC van me,zelfs jou tips die ik pm heb gehad.

In ieder geval,mijn dank is groot.

sacredfour

Marco, op tros radar zijn ze al jaren actief. Het is alleen maar om negatieve publiciteit te voorkomen. Zouden ze werkelijk willen helpen dan moeten ze dat doen in de telefoongesprekken die we met ze voeren en de brieven die we ze schrijven en de e-mails die we ze sturen.
De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

kaatje1973

Je wilt niet weten wat ik lees bij kassa radar,klachten.nl,en al die consumenten pagina's over lindorff,en overal staat bij,het is opgelost,terwijl iedereen met steen en been klaagt,dat er niets is opgelost,maar dat is puur het imago omhoog houden van lindorff,klantenwerving of zo..lijkt het wel,ratings hoog houden..
Neemt niet weg dat ik ontzettend nieuwsschierig ben,waar ze mee komen.

Wat ik zoek is,de juiste bewijzen ,brieven,en het juiste recht voor de consument,de consument heeft genoeg rechten,bijna net zoveel als plichten.

De reden waarom ik een advocaat daarom ook heb,die weet wat wel en niet kan ,volgens het juiste recht.
En tja,met veel dingen heb je gewoon juridische medewerking nodig.

En ik kan niet beter zeggen,ik heb hier veel gelezen,maar sacredfour is wel geniaal,waar zelfs een goede advocaat nog aan kan tippen 8) ,soms zijn er van die gaatjes in de wet die eigenlijk best wel logisch zijn,en die weet hij gewoon te vinden..gewoon GENIAAL! ;) gewoon een logisch gegeven.

Fijne avond

Mvg kaatje1973