schulden die in de sanering zaten...

Started by Xdewit, Mar 08, 2016, 06:54 PM

Previous topic - Next topic

Xdewit

Ik kreeg vandaag een aanmaning dat ik het waterschap maar deels had betaald van 2013. Alleen ik weet (bijna) zeker dat deze is meegenomen in de sanering. Wat is het handigst om te doen? Zelf het waterschap bellen of naar de schuldhulp bellen?
Nog maar een paar maanden en de eindstreep is in zicht, kan ik nog meer van dit soort aanmaning verwachten?
Alvast bedankt voor het meedenken!

Chrissie

Zou contact opnemen met de schuldhulp vragen hoe er mee om te gaan. Straks neem je eerst contact op met het waterschap daarna met schuldhulp gaat alles door elkaar heen lopen . Er kan beter 1 overgaan om misverstanden te voorkomen.
Het zou jammer zijn dat tegen het einde nog problemen ontstaan.
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

gewoon

Ha X de witt

Inderdaad even bellen met de schuldhulp

En ja je kunt komende jaren nog wel eens een brief krijgen over een oude schuld maar alleen als verzoek of je dit misschien wil betalen en kunnen na een schone lei dit verder niet meer afdwingen.

Xdewit

Beste Chrissie en Gewoon, bedankt! Stelt me gerust. Morgen gelijk contact opnemen. Als een knip met de vingers kan zomaar die paniek terugkomen van voor de sanering.
Shout out naar alle anderen: we begrijpen jullie hoor :S been there, done it. En natuurlijk doen ik het dunnetjes over ;D