Nu APK auto gratis.. ?? op spaarkaart freebees

Started by gewoon, Feb 04, 2016, 06:01 PM

Previous topic - Next topic

gewoon

Is eindelijk iets nuttigs wat je kunt doen met je Freebees van BP om kosten te besparen.

Heb inmiddels een flink bedrag op diverse spaarkaarten, omdat je er meestal geen geld voor kunt krijgen maar dingen die (  ik )  niet nodig hebt.

En dit is eindelijk wat, een APK is E 19,95 bij Kwik Fitt en kun je online betalen met Freebees

Sander

Zou lekker door sparen met freebees en kijken of er dan wat leuks op komt ...
Iets wat je misschien wel leuk vindt of wat aan hebt  ;)

Met andere woorden ...
Zou zeker geen gebruik maken van de kwik shi...
Zij naaien je juist ene oor aan .
Zelf mee gemaakt , mijn vrouw bracht de auto weg naar de kwik voor een keuring ...
De claxon doet t bij het weg rijden nog en we hadden een rammeltje achter .
Dit was de hitteschild boven de demper wat los zat .
In de middag de auto ophalen met een flinke rekening erbij .
De claxon deed het niet plus dat hun een extra bout hebben moeten maken in de ophanging
van de trekhaak balk omdat die volgens hun rammelde .
Klopte beide niet en vrouwtje had dit helaas al betaald .
Toen een kennis van me naar hun vanwege ze uitlaat .
Nieuwe uitlaat van voor naar achter even ruim 700,-
Hij op aanraden van mij naar een andere garage gereden .
Van voor naar achter nieuw voor een kleine 200,-
Bij ons een pitje int raam .
laten maken voor t erger werd ...
Helaas moesten wij naar kwik hier voor  >:(
Hun gemaakt en toen ik ik maandelijks nieuwe wissers kopen omdat
het zo slecht gemaakt was waardoor de wissers elke keer van t raam af kwam  >:(

Kan zo nog wel door gaan  ;)

ollie bollie

Kwik fit is bij mij ook wel de laatste waar ik mijn auto naar toe zou brengen voor een apkkeuring.... :)
Carpe diem!

gewoon

Ja het is overal wat maar het gaat mij om een APK

Voor de rest mogen ze alleen maar kijken en nergens aan zitten.

Ook voor mijn auto is een nieuwe uitlaat E 1.840,-- ex montage kosten als ik naar de dealer ga
Bij Kwik fit was ook iets van E 700,-- compleet
En zelf gedaan Voor 170,-- en maakte een hoop geluid, die van Kwik Fit kon er net mee door wat geluid betrof en die van de dealer is de enige goede die stil is.

Ik doe het onderhoud zelf,  je leert het wel af als je in Hongarije een paar kilometer rijksweg af kan zoeken naar je bougie die daar ergens moet liggen  was geen kwik fit.

Maar boven alles uit heb ik een hekel aan plat liegen,  deze week nog gevraagd even de olie bij te vullen van mijn cardan, word ik op gebeld dat het niet nodig is omdat je dat kan voelen met je vinger dat het op pijl is, kom ik thuis en kijk onder de auto en zie dat de dop echt niet los is geweest, dus doe ik het zelf maar even,  moest  300 CC bij totaal 700 CC dus bijna de helft.

Ook merk dealers kunnen dit een keer mijn auto weggebracht voor een correctie van de wielspoor kon alleen nog maar met een nieuw onderdeel van dealer zelf E 180,-- en rij weg en merk geen verschil, kijk dan zelf even onder de auto GEEN nieuw onderdeel gewoon niets gedaan,  zijn wel failliet inmiddels dat dan weer wel.

Dus zeg het maar,  Ollie Bollie wil jij mijn auto keuren, voor twee tientjes.