Weer eens even een update

Started by tonnie64, Jan 30, 2016, 04:40 PM

Previous topic - Next topic

tonnie64

Weer eens een update, de scheiding is er over 4 weken door, best allemaal verdriet, maar aan blijven modderen werkt ook niet. We hebben in onderling overleg alles gedaan. Nu is het voor mij wachten op een huisje voor mezelf. Daar kijk ik echt naar uit. De rust vinden en alles verwerken.

Ook een beetje positief nieuws, de 13e april, zijn de eerste 18 maanden voorbij en kan ik af gaan tellen, alle spullen liggen al bij de bewindvoerder om naar de RC gestuurt te worden. Zij heeft al toegezegd dat ik me prima aan de afspraken hou.
Niu zij nog, het derde rapport had er de 13de al mpeten liggen, maar word een maand later... te druk
Nou ja maak me er niet zo druk om... op naar de laatste 18 maanden

Groetjes Tonnie

Ben even niet online geweest , laptop was gecrasht

jan

Over een aantal maanden, heb je, je rust en dan kan het alleen maar beter gaan.
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Smile

Hallo  :)  Dat  is  goed  nieuws dat  de  BV  de papieren al klaar heeft om door te  sturen  en dat al na  18 maanden , dat is een fijn gevoel  en kun je  heel langzaam af gaan tellen. Ik wens  je op alle  fronten heel veel  succes  en  vooral  straks een   fijne nieuwe  toekomst . Groet Smile  :)