Forum > Verzekeringen

DAS rechtsbijstand

(1/2) > >>

Jiske:
Wat vinden jullie van een rechtsbijstandsverzekering bij de DAS, voor 1 of 3 jaar?

ollie bollie:
De recensies zijn niet echt lovend... Ben zelf overigens ook aan het kijken naar een rechtsbijstandverzekering. Ben wel benieuwd naar de ervaringen hier over rechtsbijstandsverzekeringen, want gezien de naam van dit forum, zullen er genoeg mensen zijn die er gebruik van hebben moeten maken.

http://www.ervaringen.nl/das-rechtsbijstand

sacredfour:
Niet doen! IK betwijfel of een rechtsbijstandsverzekering sowieso nuttig is. Als ze moeten gaan procederen dan krijg je alsnog extra kosten.

IK heb ze een keer mijn incassobrief gestuurd i.v.m. een vordering die ze voor iemand probeerde te innen. Nooit meer van ze gehoord!

chapter:
dit gaat om oude zaak en valt dus over algemeen niet in de verzekering, dan zou iedereen namelijk bij geschil snel verzekering aanvragen. Geschil opvoeren en weer weg gaan.
Vaak zijn er uitsluitingsgronden

chapter:
Das: Ik heb nu een conflict en wil een verzekering. Valt dit conflict dan onder de dekking?
Geen enkele verzekering, dus ook de rechtsbijstandverzekering niet, dekt gebeurtenissen die u al had of die u kon zien aankomen op het moment dat u de verzekering afsloot.

unive bv Een rechtsbijstandverzekering kan op ieder gewenst moment worden afgesloten. Maar bestaande en binnenkort te verwachten conflicten, die u bij het afsluiten van de verzekering kunt zien aankomen, kunt u niet alsnog verzekeren (voorzienbaarheid). Lees meer over de rechtsbijstandverzekering van Univé

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version
Mobile View