DAS rechtsbijstand

Started by Jiske, Jan 28, 2016, 10:31 PM

Previous topic - Next topic

Jiske

Wat vinden jullie van een rechtsbijstandsverzekering bij de DAS, voor 1 of 3 jaar?

ollie bollie

De recensies zijn niet echt lovend... Ben zelf overigens ook aan het kijken naar een rechtsbijstandverzekering. Ben wel benieuwd naar de ervaringen hier over rechtsbijstandsverzekeringen, want gezien de naam van dit forum, zullen er genoeg mensen zijn die er gebruik van hebben moeten maken.

http://www.ervaringen.nl/das-rechtsbijstand
Carpe diem!

sacredfour

Niet doen! IK betwijfel of een rechtsbijstandsverzekering sowieso nuttig is. Als ze moeten gaan procederen dan krijg je alsnog extra kosten.

IK heb ze een keer mijn incassobrief gestuurd i.v.m. een vordering die ze voor iemand probeerde te innen. Nooit meer van ze gehoord!

De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

chapter

dit gaat om oude zaak en valt dus over algemeen niet in de verzekering, dan zou iedereen namelijk bij geschil snel verzekering aanvragen. Geschil opvoeren en weer weg gaan.
Vaak zijn er uitsluitingsgronden

chapter

Das: Ik heb nu een conflict en wil een verzekering. Valt dit conflict dan onder de dekking?
Geen enkele verzekering, dus ook de rechtsbijstandverzekering niet, dekt gebeurtenissen die u al had of die u kon zien aankomen op het moment dat u de verzekering afsloot.

unive bv Een rechtsbijstandverzekering kan op ieder gewenst moment worden afgesloten. Maar bestaande en binnenkort te verwachten conflicten, die u bij het afsluiten van de verzekering kunt zien aankomen, kunt u niet alsnog verzekeren (voorzienbaarheid). Lees meer over de rechtsbijstandverzekering van Univé

Gezinzondernaam

Wij zitten zelf bij DAS rechtsbijstand.

De rest zit bij AXA.

Gouden tip: Neem nooit rechtsbijstand bij dezelfde verzekeraar.

Als je ooit een expert over de vloer krijgt en zijn voorstel is aan de magere kant, dan kan je via je (onafhankelijke) rechtsbijstand een tegenexpertise vragen.

Mijn privé en onze rechtsbijstand van de auto's staan bij Das en tevreden.