schone lei en slotuitdelings lijst

Started by jojo69, Jan 12, 2016, 12:58 PM

Previous topic - Next topic

jojo69

Goedemiddag, ik heb op 22dec 2015 schone lei gekregen, brief daarvan op de 23ste ontvangen. Nu is de slotuitdelingslijst verstuurd naar de rechter.

Nu is mijn vraag hoelang duurt zoiets gemiddeld voor ik echt klaar bemt en daarvan een schrijven krijgt. Zie op insolventie lijst ook mijn naam nog niet verschijnen. Volgend me bw wordt er geen melding gemaakt in die lijst dat me lijst wordt neergelegd.  Hoe weet ik dan wanneer hij neergelegd is en hoelang het nog kan duren.

Hoop dat iemand me.een antw kan geven. Wil namelijk een klein autootje kopen. Ps zat in de wsnp door me ex. Geen idee of hij er al in heeft gezeten, nog moet heb geen contact met hem.

Gr jojo69

WSNP

Geachte lezers,

Heeft u problemen op het gebied van de WSNP of heeft u meer informatie nodig in uw schuldsanering? Ik bied gratis hulp aan voor schuldenaren in de WSNP. Voor meer informatie of voor aanmeldingen kunt u een e-mail versturen naar:  verwijderd @gmail.com

chapter

valt dit onder spam of zieltjes winnen.
tips en advies geven kan ook prima openbaar en bereik je meer mensen mee.
Heb zo n gevoel als ze wat vragen de rekening snel volgt met zo n mailadres... mensen ga in zee met officiële bureaus of gratis plekken zoals hier

admin

Quote from: WSNP on Feb 24, 2016, 12:05 AM
Geachte lezers,

Heeft u problemen op het gebied van de WSNP of heeft u meer informatie nodig in uw schuldsanering? Ik bied gratis hulp aan voor schuldenaren in de WSNP. Voor meer informatie of voor aanmeldingen kunt u een e-mail versturen naar:  verwijderd @gmail.com

Pas op voor dit soort mensen
Admin Schuldenforum.

Admin (SYNOP) is Watching YOU!!!

Chrissie

Wat jammer dat er toch altijd weer mensen zijn die graag een andere verder in de ellende proberen te storten ipv met goed adviezen te komen die zichtbaar zijn zoals hier zodat andere mensen er ook van kunnen leren en hun voordeel ermee kunnen halen of  naar een betrouwbaar iemand te sturen zodat ze weer goed in het leven komen te staan.
Sinds januari 2016 schuldenvrij.