Sinterklaas en Kerst

Started by Marjan12, Nov 19, 2015, 09:45 PM

Previous topic - Next topic

Marjan12

Het hoge woord is eruit, dat ik niet mee doe met sint en kerst. Ik heb het gevoel dat ik nu als paria wordt behandeld.

gewoon

Dat word dan weer eens een ouderwetse Sinterklaas, met een heuse Zwarte Piet.

Maar goed gedaan,  en denk toch dat na een eerste verbazing er begrip zal zijn het is moedig van je dat dit besloten hebt, om je kinderen dit niet aan te doen.

jan

Het is moeilijk, maar hier komen ze wel overheen. Het kan ook zonder cadeautjes gezellig zijn.
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

gewoon

Ja dat kan zeker zonder dat dit veel hoeft te kosten een beetje snoepgoed wat lieve gedichten en loodjes trekken, voor een zelf gemaakt kado en als de kinderen te klein zijn is een ketting zoek tocht ook geweldig.

Van, kijk in de lade van de oven, en daar licht dan een briefje met, zoek onder je bed enz enz

Of eindigen met een rijm van Piet,..  oen.. oen.. oen...  kado moet in je schoen.

Waar het omgaat is dat niet de ogen uitgestoken word dat een ander kind een grote transformer krijgt die zich omvormt tot een Ikea kast vol met rommel nog niet eens uit de verpakking.

Marjan12

Dan jullie voor jullie fijne berichtjes!

Chrissie

Marjan misschien kun je hier ook nog wat mee.

Heb een hele zware dag vandaag , het gaat om mijn vader,  en dan zegt er iemand op de afdeling waar jou vader woont tegen je iets waardoor je kwa gevoel nog dieper zakt. Ben vanavond tijdens het eten in huilen uitgebarsten de jongste had het ook over sinterklaas en kerst kon het even niet meer aan na alles wat ik vandaag heb gehad.  Zei tegen haar begin maar van dat ik het niet goed heb gedaan doe er nog maar een schepje bovenop er kan nog wel meer bij, weet je wat mijn zoon en dochter zeiden mam we hebben altijd leuke dagen gehad, je hebt altijd heel gezellig gemaakt.
Sinds januari 2016 schuldenvrij.