Geld in eigen beheer

Started by king2008, Nov 13, 2015, 07:51 PM

Previous topic - Next topic

king2008

Hallo allemaal,

In mijn vorig topic hebben jullie al kunnen lezen dat Budgetbeheer heel veel fouten heeft gemaakt en dat ik gevraagd heb om over te stappen.
Deze week hebben we de knoop door gehakt en heb ik de bewindvoerder gemaild over alle fouten. Er zijn de afgelopen 3 maanden voor 600 euro aan betalings boetes binnen gekomen omdat budget te laks was rekeningen te betalen. Onze bewindvoerder heeft gelijk gezegd dat dit zo niet langer kan en dat we het geld in eigen beheer mogen hebben. De rc heeft hier vandaag ook toestemming voor gegeven. Nu zou ik graag willen weten waar ik allemaal goed op moet letten. Natuurlijk dat alle rekeningen betaald worden. Maar voor de rest. Vind het toch wel even spannend allemaal maar ben blij dat ze ons hier in vertrouwen.
We hebben een mega zware periode achter de rug in verband met de gezondheid van mijn man waar we hard mee bezig zijn. Dus hoop dat financieel iets rustiger word nu zodat hij zich daar al niet meer druk om hoef te maken.
Hoop op een aantal reacties terug.

Gr

chapter

zou in ieder geval vast maandschema maken met alle vaste lasten die je kun aanvinken als ze betaald zijn. reserveren ook voor eigen risico.
Let op bij afsluiten mogen ze kosten rekenen aangezien je nog maar kort erin zit zal er niet genoeg in boedel zitten mag het er al vandaan gehaald worden.Weet niet of bijzondere bijstand deze kosten bv dekt die vrij hoog zijn.
goed dat je stopt ik heb dag na wsnp toelating ook gestopt wilde niet dat wsnp kapot ging door fouten anders dan mijzelf