Weer een nieuw punt bereikt

Started by tonnie64, Nov 13, 2015, 01:13 PM

Previous topic - Next topic

tonnie64

Vandaag de brief gekregen, de post blokkade is eraf, weer een stapje verder. nu nog 5 maanden en dan kan ik af gaan tellen. yippie, ik schrijf op dit moment niet heel veel meer, maar lees nog regelmatig mee. druk met vanalles hier en heb weer zin in het leven . De vooruitzichten zijn goed qua het werk en voel me weer waardevol, omdat ik nu weer aan het werk ben en complimenten krijg dat ik mijn werk goed doe.

Fijn weekend allemaal

chapter

fijn dat het goed gaat tonnie
hier ook denk ongeveer laatste verslag want andere is over 6 manden weer en volgens mij 2 maanden ervoor moet advies bwv er zijn

Smile

Hallo Tonnie  :)
Wat  goed  dat  je  postblokkade  ervan af gaat , is  dat  na  plusminus  1  jaar? zover  zijn wij nog  niet... wat n fijn gevoel  dat  alles  langzaam aan  naar  het eind van de tunnel gaat .Dan komt  het licht !!!
Heerlijk  als die dag  gaat komen , maar  we moeten nog  geduld hebben.
Fijn weekend  allen  en sterkte , alles  komt  goed  :)
Smile

Sander

Das wel fijn Tonnie .
Leuk als alles de goede richting op gaat .
Veel succes met de  verdere verloop  :D

tonnie64

Hoi Smile is na 13 maanden en dat is het vandaag precies.
je moet verder gewoon doorgaan met wat je van tevoren doet, bankafschriften elke maand , elke drie maanden van rekening echtgenoot, laten zien dat huur  betaald is en toeslagen binnen gekomen zijn en het loonbriefje,ik ben er blij mee, niet elke week die brief meer met groot er op, aan de Schuldenaar pffffffft

fijn weekend allemaal

gewoon

Ha Tonnie

Wat een positief bericht wee, r zie je inderdaad nu of dan op het forum en het is fijn dan zo een bericht te lezen en dat je weer waardevol voelt is geweldig,  en lees of denk daar bij,  dat het ook met je gezondheid goed gaat.

Knibbel

Hai Tonnie, fijn te lezen dat alles goed loopt ook wat het werk betreft. En complimenten zijn altijd heerlijk om te krijgen maar, en dat is ook belangrijk, ze zeggen iets over jou..... Dat jij het gewoon geweldig goed doet!!  :) :)
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

burningspirit

Hoi Lieve Tonnie,
Wat een heerlijk bericht om hier te lezen! Geeft mij ook weer moed voor de komende tijd. Blijkt toch maar weer dat de aanhouder wint. Hoop dat de rest van je drie jaar ook goed zal verlopen. Maar daar twijfel ik niet aan, je bent een kanjer!
Liefs van mij!
Festina Lente Cauta Fac Omnia Mente
(=Haast je langzaam, doe alles met je verstand)

tonnie64

Thanxxxxxxxx allemaal, word er gewoon verlegen van ::) ::) ::)