een jaar in de WNSP

Started by tonnie64, Oct 12, 2015, 04:00 PM

Previous topic - Next topic

tonnie64

Morgen is het een jaar geleden dat ik voor de rechter stond en na 7 min buiten stond met de woorden,je zit vanaf nu in de wnsp en wat is dit jaar snel gegaan, Hoef maar 1 ding in te sturen voor het verslag aan de RC, lopen ze wat mee achter qua de drukte, maar kreeg te horen dat ik het allemaal goed doe. mijn leven is op dit moment positief aan het veranderen. Na een jaar van ziekte en er weer uitklimmen eindigt volgende week het contract bij mijn oude baas en krijg ik vanaf 1nov de kans om bij een hele oude werkgever aan de slag te gaan voor 18 uur per week met een half jaar contract, en mag mijn eigen uren indelen, om te kijken of ik het aan kan, het uwv ook gebeld,omdat ik ziek uit dienst ga op 19 okt. of ik mag werken vanaf 1 nov en omdat ik bij mij baas 24 uur werkte, krijg ik toch nog stukje ww of ziekte wet en gaan kijken of ik weer alle uren aan kan, wat zij niet verwachten dat ik nog 40 uur aan kan. vanmorgen goed nieuws gehad van de cardioloog, dat al mijn bloed waardes in orde zijn, blijf wel onder controle, maar hetis weer een goed begin van de week en van het volgende jaar WNSP . voel me opdit moment erg gezegend ;D

Meelezertje

Ha Tonnie, wat vliegt de tijd. Toentertijd heb ik je verhaal gevolgd; ook al schreef ik nog niet mee. Ik had niet gedacht dat het alweer een jaar zou zijn. Wat een fijne berichten: ander werk en goede bloedwaardes. Dat het zonnetje steeds helderder mag gaan schijnen.  :) k Ben blij voor je  :-*
Indien iemand echter van u in wijsheid tekort schiet, dan bidde hij God daarom, die aan allen geeft, eenvoudigweg en zonder verwijt. Jacobus in het jaar 45

tuthola

Fijn te lezen dat je in een positieve spiraal terecht gekomen bent :-)

Be

Wat een goede berichten allemaal. En SJEMIG WAT VLIEGT DE TIJD! Voor je het weet ben je al op de helft!

gewoon

Ja tijd gaat snel en het is alweer een jaar

En wat een jaar het is.

Dat ook met je gezondheid  je zegeningen telt in dit jaar,  is geweldig.

Wat het tweede jaar zal geven,  misschien dat deze nog sneller gaat.

Maar zeker is,  wat het brengt je van harte is gegund

Gewoon

Knibbel

Heerlijk Tonnie, om te lezen dat het goed gaat met jou en dat je weer lichtpuntjes ziet verschijnen. Maar jeetje, wat gaat de tijd snel, het lijkt wel nog maar pas geleden dat je hiermee bezig was.... Voordat je het weet zit je op het eindpunt!!  Maken we samen een dansje....  :D :D

“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

scooby

Wat fijn voor je Tonnie. Eindelijk weer iets positiefs. Heel veel succes! groet Jan

tonnie64

Dank jullie wel allemaal, het is een heerlijk gevoel, om weer een stapje in de goede richting te zijn. en Knibbel , dan gaan we samen de moonwalk doen hahahaha als het zover is, ga vandaag er toch een klein feestje van maken. en er van genieten yeah
Quote;D

Knibbel

Haha Tonnie, dan mag ik wel opschieten om het moonwalken te leren. Twee jaar zijn zo voorbij......  :D

“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

tonnie64

Ik ook Knibbel, ken er niets van hahahahahahaah

burningspirit

Hahahahahahaha wat een goed idee dames DE MOONWALK
En wat ben ik blij voor je Tonnie, dat het zo goed gaat nu!

ik heb de afgelopen tijd meer meegelezen dan gereageerd
zit echt even in een geestelijke dip, wat zich uit in extreem boze buien
maar ik worstel en kom boven, net als jij
wil wel zeggen dat ik er veel baat bij heb met name berichten zoals die van jou hier te lezen
dat bemoedigt me enorm

dankjewel Tonnie en zet em op!
liefs van mij
Festina Lente Cauta Fac Omnia Mente
(=Haast je langzaam, doe alles met je verstand)

Chrissie

Wauw nu al weer een jaar in de WSNP de tijd vliegt voorbij. Jou schuldenvrij leven komt nu zo snel dichtbij super hoor ben zo blij voor je!

Veel succes met de laatste loodjes dame!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.