beslagvrije voet

Started by marie, Aug 13, 2015, 01:17 PM

Previous topic - Next topic

Meelezertje

Dat klinkt niet verkeerd. Ik hoop dat je nu alles voor kunt blijven. Sterkte.
Indien iemand echter van u in wijsheid tekort schiet, dan bidde hij God daarom, die aan allen geeft, eenvoudigweg en zonder verwijt. Jacobus in het jaar 45

An0niempje

Fijn dat je uitstel hebt gekregen en dat je het nu met je salaris kan betalen. Dat is iig weer even een zorg minder...

marie

nooitmeer

das wat andere koek dan 600 euro. En als je "nog" maar 54 euro te gaan hebt is het maar 1 maand iets minder.

Maar ik zou als nog iets ondernemen aangaande je andere schulden. Die boete die je moet betalen voor je zorgverzekering is zonde van het geld.
En wellicht geeft het iets meer rust, slaap je beter en zit je veel beter in je vel. En wellicht kunnen deze problemen dan in de toekomst voorkomen worden.
zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder!

marie

Nog steeds geen geld teruggestort.  Wordt hier echt moedeloos van. Gisteren salaris gehad maar klopte wéér niet.
vandaag me loonstrook ophalen want ik heb nog vakantie.  Ze  hebben gewoon weer de helft door gestort  .ik snap er niets van.....

Meelezertje

Balen. Sterkte met er weer achteraan moeten.
De helft doorstorten terwijl je nog maar 44 of 54 te gaan hebt. Hoop dat het snel rechtgezet wordt. Heb je wel de dreigende dingen kunnen betalen?
Indien iemand echter van u in wijsheid tekort schiet, dan bidde hij God daarom, die aan allen geeft, eenvoudigweg en zonder verwijt. Jacobus in het jaar 45

chapter

wat balen maar wel begrijpelijk, werkgever wordt op papier op de hoogte gesteld en vaak is betaling dan al weg of klaargezet. Terug komt ook niet van deurwaarder deze stort normaal gesproken terug aan werkgever en deze weer aan jou. Daarom duurt dat vaak even. zou wel even bellen of gecorrigeerd is en anders vragen wie zaak behartigt welke deurwaarder naam en aangeven dat je klacht indient bij kamer van gerechtsdeurwaarders dan lopen ze vaak ineens vlotter

An0niempje

Succes weer om dit te regelen....

marie

Nog steeds niks :( gisteren gebeld maar duurde zo lang kost handen vol geld dat bellen.  Werk heeft gewoon weer 450 doorgestort :o  er stond nog 44 open. Echt ongelooflijk  bijna 9 uur dus maar wéér bellen. ...

An0niempje

Ach gezellig joh, zaten we samen te bellen, ik heb hier onderhand ook weer een hele belronde achter de rug.... ;)

(cynisch bedoeld natuurlijk ;), want ik hoop, dat je het snel geregeld krijgt...)

tuthola

En heb je contact gehad ?

marie

Ja heb contact gehad. Ze hebben het geld terug gestort donderdag zei ze op mijn rekening maar tot nu toe heb ik nog niks.
ze hadden een brief gestuurd naar mijn werk met de hoogte van de beslagvrijevoet  op de 25 e . Maar mijn werk had toch nog ff492 euro ddoorgestuurd terwijl er nog 44 open staat bij dat dossier :o. Daar ging ze ook een aanvraag voor indienen voor terugstorting. Als ze het donderdag terug hebben gestort had ik het toch al moeten hebben?

chapter

Bij mij ging eerst naar werkgever dan naar mij. Welke datum krijg je salaris. 25 brief dan is verwerking vaak al geweest. Je werkgever houd niet bij of je nog 40 of meer moet betalen die voert alleen uit wat deurwaarder vraagt. Zorg dat nu niets meer bij deurwaarder beland kost soms 200% van de schuld

marie

Ze had het terug gestort naar mijn rekening zei ze. Maar vrijdag stond het er nog niet op. Lijkt me niet dat het zo lang duurt
als het er morgen niet op staat ga ik maar weer bellen.

An0niempje

Geld overmaken kan soms best een paar dagen duren hoor en in het weekend, iig op zondag liggen overschrijvingen stil...