Bijna in de wsnp?

Started by op de fiets, Aug 06, 2015, 08:58 PM

Previous topic - Next topic

An0niempje

Knibbel

Ook hier wordt geduimd..... Veel succes!!
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

Meelezertje

Succes zometeen, beetje laat maar toch
Indien iemand echter van u in wijsheid tekort schiet, dan bidde hij God daarom, die aan allen geeft, eenvoudigweg en zonder verwijt. Jacobus in het jaar 45

Chrissie

Ik sluit me bij de rest aan heel veel succes vandaag!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

op de fiets

Dank jullie voor al het geluk. Ik was ook binnen 10 minuten weer buiten. En meteen gehoord dat ik was toegelaten!!
Vragen van de rechter waren voornamelijk ter verificatie van wat er in de aanvraag stond dus was snel klaar.

Dinsdagmiddag mag ik bellen om te horen wie de bewindvoerder wordt. Dan daar de afapraken mee maken

Meelezertje

Van harte gefeliciteerd. Op weg naar een schuldenvrij leven, het aftellen kan beginnen.  ;D
Indien iemand echter van u in wijsheid tekort schiet, dan bidde hij God daarom, die aan allen geeft, eenvoudigweg en zonder verwijt. Jacobus in het jaar 45

Chrissie

Gefeliciteerd! nu op de fiets naar nul  ;) naar je schuldenvrije leven
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

An0niempje

Fijn, op naar een schuldenvrij leven.
Succes ook...

Sander

Gefeliciteerd  :D
lekker lijkt me dat zeg ...
Helaas is t voor ons nog steeds afwachten wat er allemaal gaande is :-(
Aangezien wij nergens van op de hoogte worden gehouden ondanks de vragen die je stelt ...
Veel geluk naar je weg om schuldenvrij te leven .... ;)

tuthola

tonnie64

Jheeeeeeeeeee super ben erg blij voor jou/ jullie proficiat ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Tonnie64

Smile

:)  Hallo  , wat  fijn voor je  ,gelukkig  gaat nu  de  rust komen , die zeer  belangrijk is !  En heeeeeel  langzaam.... kun je  straks toch gaan aftellen, dat is  een  heerlijk gevoel !  Heel veel succes en Gefeliciteerd  :)

op de fiets

Iedereen bedankt voor de felicitaties!

Voor volgende week staat een bezoek van de bewindvoerder op de agenda. Ben erg benieuwd wat mijn vtlb zal worden. En of het veel scheelt met die van het minnelijk traject.
Kwam er net achter dat mn bankrekening geblokkeerd is dus dat meteen maar naar de bewindvoerder gemaild. (Pin gelukkig alleen op woensdag dus niet meteen stress)
Kreeg via de mail al een lijstje met administratie die ik volgende week moet kunnen laten zien dus kan aan de slag.

op de fiets

Afgelopen week het huisbezoek van de bewindvoerder gehad. Van te voren een lijstje gekregen met alle papieren dus daarvan had ik de meeste al per mail gestuurd. Mijn vtlb blijft zo ongeveer gelijk als waar ik het het afgelopen jaar mee deed. Dus dat is wel fijn. Begin van de week had de bank wel mn rekening geblokkeerd dus ik was blij dat ik een weekbudget standaard ook thuis in de spaarpot heb liggen. Bv heeft gezorgd dat het weer gedeblokkeerd was dus daarna alle rekeningen die normaal automatisch gingen handmatig gedaan. Waren er nog best wat zo aan het eind van de maand.
De bv gaat een verslag maken van het bezoek en nog adviseren dan mijn 34 urige werkweek voldoende is. Ook krijg ik geen kinderalimentatie dat moet ook nog goed gevonden worden (van een kale kip kan je niets plukken) maar zou hij een aanbeveling van maken.
Van de week krijg ik nog de laatste info qua boedelrekening maar verder is de communicatie en gang van zaken bijna hetzelfde als bij de schuldhulpverlening. Op de postblokkade na natuurlijk. Nog geen doorgestuurde post gekregen dus ben nog benieuwd hoe en welke dag het gaat worden.

Heb wel mijn voorlopige inkomsten belastingaangiften moeten doen en er loopt nog een wijziging in de toeslagen (ivm met het meer gaan werken verdienen)  belastingdienst is daar vrij langzaam mee dus als dat helemaal duidelijk is weet ik preciea wat ik overhoud. Maar het boodschappen budget van â,¬50 en daarnaast 20 opzij voor de school uitgaven van de kids kan iig behouden blijven.

An0niempje

Klinkt niet heel verkeerd allemaal....
Nu zorgen dat ze jou nergens op kunnen pakken tijdens het traject, zodat ze je er niet uit kunnen gooien en dan op naar een schuldenvrije toekomst....