Ja, ik ben echt heel blij. Ongedacht en zonder extra kosten een mooi rijtje tanden en kiezen. Je went er wel aan dat het niet 'je van het is', maar niet meer na hoeven te denken bij het kauwen van iets wat je gebit weer doet scheuren; en dan net als je bij iemand bent. En altijd de secondelijm paraat hebben.
Waardeloos Chapter die boete. Hoelang moet je die betalen? Daar zit je ook niet op te wachten. Maar ja, wat doe je, als je weet dat je deze toch nodig hebt.
Ik heb de laatste jaren het risico genomen geen aanvullende verzekering te nemen. Ik ben zo blij dat ik voor dit jaar de FB.TO heb genomen, zodat ik nu, nu ik toch al mijn eigen risico vol heb, de aanvullende tand verzekering kon laten starten per 1 augustus. Ik weet niet of er andere maatschappijen zijn waar je ook halverwege het jaar een aanvullende verzekering kunt afsluiten.
Knibbel, wat erg dat je straks ook nog gekeurd moet worden voor een goede aanvullende verzekering. Je zou ook alleen kunnen overstappen; dan mist er maar 1 de collectieve korting.
Ik wil niet teveel achterom kijken en mijn zegeningen tellen, maar toch zou ik willen dat goede zorg niet van iemands portemonnee zou afhangen. Wat een verschil met de schooltandarts in de jaren zeventig!
Onze thuiswonende zoon heeft ook geen aanvullende tand verzekering. Jaren geen controles. Wat zachtjesaan wel echt nodig wordt. Hij wil geen schulden (meer) maken. 'k Ben blij dat hij z'n leven op de rit heeft, maar ik hoop wel dat hij gauw werk gaat krijgen volgend jaar.