Vrienden kwijt

Started by tonnie64, Aug 04, 2015, 09:11 PM

Previous topic - Next topic

gewoon

Ben ik weer stil van.

Het gaat goed komen.

Wie je bent of voor staat,  was er voor niemand om het af te nemen.

Dat ben je

Be

Hoi Tonnie, vervelend om te lezen dat het allemaal zo gaat. Onze vriendenkring is ook een stuk gekrompen. Wij kunnen gewoon niet meer mee doen met al de etentjes, uitjes, weekendje weg, sauna etc etc. Ik lig er niet zo wakker van. Manlief heeft daar meer moeite mee. Hoop dat je de beentjes eronder kunt houden!!

En gewoon.... je bent echt een kanjer!

Sander

Helaas herkennen wij dit ook  :o
Zogenaamde beste vrienden gingen eerst nog overal mee ..
En wij met hun ...
Toen wij vertelde van onze problemen en omdat ik geen werk meer heb ,
toen kwamen er pas "goeie tips"aan .
helaas waren dit meer verwijten etc etc en hun wisten alles beter .
Want zij zaten ooit ook in de wnsp .
En nou zie je ze bijna niet meer en gaan overal heen maar dan volgt de vraag ook niet meer
of wij mee gaan .
Dus conclusie , geen echte vrienden ...
We hebben wel echte vrienden en die zitten net zo krap als wij ...
Maar we staan altijd voor elkaar klaar ...
Gister nog met ze vieren naar een braderie geweest ...
Heerlijk gewandeld en samen een visje gegeten  ;D
Was heerlijk weer en toch even kunnen genieten .
Echte vrienden zijn zeldzaam maar als je ze hebt blij je je leven lang verbonden met ze  ;)

tonnie64

Fijn om te horen Sander, dat er idd nog wel vrienden zijn die er alles van begrijpen en ook krap zitten en dat vriendschap geen geld kost, maar helaas is dat bij ons mij niet zo. vrienden die idd ook in de wnsp hebben gezeten en het nu weer "redelijk"goed hebben , kijken nu neer op ons. Kreeg vanmorgen ook een behoorlijk k.. telefoontje van mijn zus, ons moeder is 2 maanden geleden overleden en we zouden haar in ere houden , zo gingen  we elk jaar met de kermis in Geldrop zondags met haar op een terrasje zitten. en hadden afgesproken dit te blijven doen. dit werd betaald door moeders. kreeg vanmorgen te horen, dat we welkom waren, maar wel 30 euro de man bij moesten leggen voor eten en drinken en als dat niet ging, ff laten weten, want dan zouden ze voor ons niet reserveren. Nou geloof me heb eerst een deuntje zitten huilen en daarna de foon gepakt en gezegd dat ik mijn moeder wel op mijn manier eer,bij haar graf.
maar idd er zijn nog hele lieve mensen, mijn schoonouders zijn schatten, ze weten niet alles, maar doen ook dingetjes voor ons. En hier op de site zijn de mensen allemaal lief en steken een hart onder de riem. en Vooral een speciale vriend Gewoon, dat is een engel.

groetjes Tonnie

Sander

Tsja , van je familie moet je t hebben is t gezegde ...
Meestal is t nog waar ook ...
Daarom ben ik daar heel simpel in ...
Gewoon me eigen familie gestart en de rest heb ik niet nodig  ;)
Dit is voor mij makkelijker dan voor de meeste mensen .
Deug je niet dan sluit ik het boek en dan bestaan ze voor mij ook niet meer .
Zelfde geld voor de namaak vrienden .
Heb ik niet nodig om gelukkig te worden .

Bij deze nog gecondoleerd met het verlies .
Weet hoe zwaar dit helaas is .