pffft, heb ff het hele topic gelezen.
Heftig hoor!
Ik snap de dubbele gevoelens aangaande nu zelf een incassobureau in te moeten hebben laten schakelen en het nu mogelijk zelf beslag moeten leggen, maar ik denk dat je geen andere keus hebt! En het is natuurlijk ook niet echt slim van dat bedrijf om in het geheel geen thuis te geven.
Is dat niet 1 van de belangrijke tips hier op het forum? Blijf vindbaar en blijf in contact met je schuldeiser!
Dan is het ook niet zo verwonderlijk, dat je de rechtszaak verliest. En eerlijk gezegd heb ik ook een beetje het gevoel: als je denk, dat je in je recht staat, dat je niet hoeft te betalen, dan kom je toch juist naar de rechtszaak, om voor je eigen kant van het verhaal te pleiten, of zie ik dat nu heel raar?
Iig is het voor jou nu pompen of verzuipen.
Als ik aan het eind van de strafzaak tegen mijn zorgverlener het recht aan mijn kant krijg van de rechter, dan kom ik ook in het schuitje van schuldeiser te zitten. En dan hoop ik ook een claim neer te kunnen leggen bij mijn frauderende zorgverlener. En er zullen er vast wel meer hier zijn geweest hier op het forum.
In mijn geval zal ik waarschijnlijk weinig compassie hebben met mijn zorgverlener, omdat ze hier zoveel kapotgemaakt heeft, maar in het algemeen denk ik wel, dat je je eigen ervaringen meeneemt als je zelf schuldeiser wordt en in die zin misschien wat meer begripvoller reageert richting jouw eigen schuldenaar... Maar misschien heb ik het mis, en overheerst juist de angst om zelf weer in de problemen te raken. Een angst die bij jou al speelt

We blijven tenslotte mensen, met allemaal onze eigen gevoelens.
Iig heel veel succes in deze nieuwe schuldenstrijd..... Je kan het!