vraag

Started by Chrissie, Jul 02, 2015, 05:50 PM

Previous topic - Next topic

Chrissie

Mijn vraag heeft niets te maken met schulden maar ben toch nieuwsgierig, kunnen jullie het een beetje uithouden met deze warmte?

Sinds januari 2016 schuldenvrij.

tonnie64

hahahaah een beetje, hier nu net alles tegen elkaar open gezet .......het waait yesssssss ;D en jij Chrissie?

Dick

Nee, ik vind het te benauwd en ik hoop dat deze zomer niet meer zo warm wordt. Over al waar te voor staat is niet goed.
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

Chrissie

Wat heerlijk dat het waait bij jou kun je wat hier heen sturen?

Zolang je je maar rustig houdt en niet naar buiten hoeft dan is het prima te doen hier span je je maar iets in dan plak je aan alle kanten. Dan sluit ik me bij Dick aan het hoeft niet weer zo warm te worden deze zomer mag wel iets minder.

flits

ik heb het hier ook  even tegen elkaar open gezet hier waait het ook het is binnen warmer dan buiten gevoelsmatig
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

Meelezertje

Niet zo best. Maar ik wil er niet te veel aan denken. Binnen zitten en wat meer puffers gebruiken.  Binnen is de temperatuur opgelopen tot 25 graden. Buiten  achter nog 29 graden. Boven als de zon onder is alles tegenover elkaar open zetten. 's Morgens om 5 uur beneden alles open zetten. En dan om half 9 alles hermetisch dicht. Zonwering/ lakens en kleden voor de ramen.
Degenen die ervan kunnen genieten; doe dat vooral. En alle anderen; volhouden en sterkte
Indien iemand echter van u in wijsheid tekort schiet, dan bidde hij God daarom, die aan allen geeft, eenvoudigweg en zonder verwijt. Jacobus in het jaar 45

gewoon

Ha hier waait het ook heerlijk door het was afgelopen nacht een drama het begon pas aangenaam te worden om een uur of acht in de morgen.

Meelezertje, ik heb ook de ramen afgesloten gehad tegen zonlicht en heb piepschuim plaatjes in het raam gezet en die gaan er aan het einde van de dag weer uit werkt er goed.

Al hoewel, zat zo naar die witte blokken te kijken en dacht, nooit geweten dat het zo warm in een iglo kan zijn  8)

Even een weet je over vandaag ben niet gesmolten iglo ook niet, en het was maar liefst 37,4 graden in Limburg en hou je vast op de evenaar in de Sahara was het vandaag 36 graden.

Lizayra

Gisteren een kleine ingreep gehad, vandaar 1 been in drukverband met daar over heen een steunkous tot aan de lies: warm!

Chrissie

Wauw gewoon wat een temperatuur heftig hoor.

Hier verwisseld het weer type een beetje sinds ongeveer 19.00 uur dan is het weer bewolkt met wind heb je het idee er kan wel wat uitkomen maar nee,  nu schijnt de zon weer is de wind weer gaan liggen. Vreemd dit weer ::)

Doe rustig aan met dit weer meelezertje  :-*

tonnie64

Zou het graag willen, Chrissie, maar hier regent het nu en er komt onweer aan , maar met alle liefde deel ik het windje

chapter

ik vind het thuis wel te doen dan ga ik lekker in tuin of koel innen zitten maar werken is toch wel erg pittig zo

An0niempje

Dinsdag met postbezorgen in buitengebied met veel stukken met weinig schaduw moest ik echt oppassen: voldoende drinken en nat petje op mijn hoofd, maar verder geniet ik eigenlijk wel van het mooie weer. Vanmiddag voor het eerst dit jaar naar het zwembad geweest :)
Thuis wissel ik het af, tijdje in de zon zitten, wordt het te heet, dan weer naar binnen :)

Chrissie

Oef dat zit ook nog heel strak en dat met dit weer dat is niet zo mooi Lizaraya dan heb je het dubbel zo warm. Beterschap, hoe lang moet je het dragen?

An0niempje

Dat is idd niet zo handig gepland... Maar ja, zulk soort planningen heb je meestal niet in de hand.... Sterkte...

Meelezertje

Lizayra, heb je vannacht een beetje kunnen slapen? Moest aan je denken met je ingepakte been.
Indien iemand echter van u in wijsheid tekort schiet, dan bidde hij God daarom, die aan allen geeft, eenvoudigweg en zonder verwijt. Jacobus in het jaar 45