verkeerde been gezet betaal automaat

Started by gewoon, Jun 28, 2015, 05:13 PM

Previous topic - Next topic

gewoon

Hoi ben vandaag aan de beurd geweest bij de Rabobank

Wilde geld opnemen E 350,-- en kwam de tekst u kunt maximaal E 250,-- opnemen en onmiddellijk daarna neem u pas uit.

Dat is weer nieuw, voorheen kwam dan de vraag wilt u doorgaan.

Goed neem mijn pas uit, en heb maar E 350,-- gepind bij de ABN die 10 meter verder ophangt.

Kom ik thuis en kijk bij de afschrijvingen,
Rabobank E 250,--
ABN         E 350,--

Geweldig is dat, dus transactie was niet afgebroken bij de Rabobank maar op eigenhoutje  afgerond op E 250,-- ga dus morgen maar eens verhaal halen bij de Rabobank het heeft ruim een minuut geduurd voor dat de volgende ging pinnen bij de RABOBANK deze man was nog aan het parkeren en ging gewoon pinnen, en zag ik niet juichen terug naar zijn auto rennen dus het laadje zat weer dicht.

Heb het afschrift geprint met de nummers en tijd dus heb morgen wat te doen.

Moraal van het verhaal...,  bij onvoldoende saldo of max dag opname, word NIET meer gevraagd of u door wilt gaan, of om  een nieuw bedrag in toetsen.

De transactie word dan NIET afgebroken maar de RABOBANK verzint zelf een bedrag die in het laadje gaat als je TELEURGESTELD  :o met je pasje weer weg bent gelopen.

( En dus ook niet meer hoe je geld wilt hebben, daar zijn ze het blijkbaar ook over eens  ::) ::) ::) )

Dank je wel

Meelezertje

Ik begrijp dat die 250 niet in jouw knip zitten?! Hopelijk dan waarschijnlijk ook niet in de knip van de volgende pinner. Maar knap vervelend, om het zachtjes uit te drukken. Sterkte morgen.
Goed om nu te weten dat dit dus zo gaat.
Indien iemand echter van u in wijsheid tekort schiet, dan bidde hij God daarom, die aan allen geeft, eenvoudigweg en zonder verwijt. Jacobus in het jaar 45

gewoon

nee die zitten niet bij mij in de knip en heb gelezen dat zo een lade 30 sec open blijft en mocht iemand zijn kans schoon zien binnen die tijd het mee te nemen dan staat die wel op camera en is diefstal waar aangifte van gedaan moet worden.

Zover komt het dus niet omdat het langer heeft geduurd maar het is vervelend dat het nu dus op deze manier gaat.

Geef mensen de, tip altijd de pin bon te laten printen dan overkomt je dit niet en dan toch nog op het verkeerde been.

En ja, goed om te weten dat het nu zo gaat

tonnie64

jeetje Gewoon, hoop dat de rabobank daar iets mee doet en het geld weer terugstort op je rekening.
Hoop dat alles goed met je gaat

groetjes Tonnie

tika

Lekker dan....t zal je laatste 250 E zijn!

Hoe is t afgelopen?
Do what ye like, but harm ye none.

gewoon

Ja Tika

Daarom schrijf ik het ook op voor die,  waar het gelijk een verschrikking is als het je laatste geld is.

Nogmaals de tip altijd het bonnetje printen dan heb een extra controle dat je geen fout maakt het komt voor dat je zo in de zorgen zit over geld dat het je dan juist gebeurd, in gedachte verzonken.

Vandaag Rabobank gebeld en vertelde dat ik eerst een melding moest maken bij mijn eigen bank de ABN en dan langs komen op een vestiging.

ABN gebeld en vertelde,  dat dit klopt en nemen mijn klacht over en zoeken het uit en krijg ik nog bericht van kon duidelijk merken dat er geen kennis was hoe lang dit gaat duren een week ?

Ha Tonnie volgens mij gaat het best goed hier, ervaar geen stres door zo,n geintje als dit.     

gewoon

Ha heb nog geen bericht gehad over een klacht behandeling maar er is vandaag al E 250,-- terug gestort op mijn rekening.

Is dus Zondag gebeurt en maandag gebeld,  en staat dinsdag vandaag dus, weer op mijn rekening.

Ben ik heel blij mee,  niet alleen met mijn E 250,-- maar zeker ook dat het dus met een al dag geregeld is.

:) :) :) :) :)

burningspirit

Top zeg, Gewoon! Ben blij om dit te lezen!
Festina Lente Cauta Fac Omnia Mente
(=Haast je langzaam, doe alles met je verstand)

Meelezertje

Indien iemand echter van u in wijsheid tekort schiet, dan bidde hij God daarom, die aan allen geeft, eenvoudigweg en zonder verwijt. Jacobus in het jaar 45