Wij wensen HSB schuldbemiddeling welkom op ons forum!!

Started by admin, Jun 12, 2015, 02:30 PM

Previous topic - Next topic

admin

Welkom HSB schuldbemiddeling,

Wij wensen jou als forumbeheer welkom. Je kan hier je verhaal anoniem kwijt. Respect voor elkaar vinden wij heel belangrijk, stel gerust je vraag.

Je kan hier om advies en raad vragen, misschien wil je enkel maar een luisterend oor, je wordt niet veroordeeld. Je bent hier onder lotgenoten.

Het forumbeheer
Admin Schuldenforum.

Admin (SYNOP) is Watching YOU!!!

jan

Beste HSB verklaar je nader. Ben je op zoek naar klanten, of heb je een andere duistere reden om je aan te melden.

M.a.w. recht voor zijn raap, ik vertrouw je niet.
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

jan

Je nam niet de moeite om antwoord te nemen. Het was een korte 6 minuten op het forum. Zeg ook tegen je collega's en aanverwante vrienden dat jij niet welkom bent en hun ook niet.

Tot nooit meer ziens.
Jan (een Ex-schuldige)

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

marco

Jan, jaag nu weer een schuldbemiddelaar weg?

Hij of zij wil enkel maar schuldenaren helpen, tegen een forse betaling wordt je af geholpen van je laatste geld en hoop.
Marco en Bianca

Lizayra

Beste Schuldbemiddelaar, ik zou zeggen: probeer het eens in Griekenland, daar kunnen ze je hulp goed gebruiken!

Be

Fijn dat jullie het allemaal in de gaten houden. Goed bezig heren!

jan

De persoon noemt zich nu neda, kan alleen maar lezen en zich niet opnieuw registreren. Ik weet niet waar dit soort onplezierige mensen de morele moed vandaan halen om zich aan te melden. Hun bedoeling is duidelijk, klanten werven en als klant wordt je niet gelukkig van deze personen. Ze hebben geen papieren, ze willen je alleen nog verder uitkleden, uitwringen en oplichten. Deze personen weten dat je kwetsbaar bent.

Dus neda, ik heb je email gelezen, ik heb idd geen respect voor je, dus rot op!
Jan (een Ex-schuldige)

Moderator

tuthola

jan

En nog steeds snappen dit soort zeer akelige, nare en duistere mensen mijn boodschap niet.

Ik hoop dat de zich geen nieuwe schuldbemiddelaars en vage aankoopmakelaars zich aanmelden. Het lijkt wel of het drukker wordt. Deze maand heb ik al van dit soort zeer ...... personen verwijderd. En zijn het er helemaal niet mee eens.

De volgende keer ga ik IP adressen, en emailadressen vermelden. En de bijzonderheden over hun "bedrijfsactiviteiten" Kvk gegevens en vestigingsgegevens.

Dit soort mensen is gewetenloos en verdienen geen (forum) genade:)

Aankoopmakelaars en "fake"schuldbemiddelaars jullie hebben onze wel verdiende aandacht.  ;)
Jan (een Ex-schuldige)

Moderator

An0niempje

Mijn gevoel klopte dus, al voor ik dit topic bekeek...
Ik zag de naam en ik had zo iets van, dit voelt niet goed...