Even een trieste medeling

Started by tonnie64, Jun 01, 2015, 11:58 AM

Previous topic - Next topic

Be

tw50

Gecondoleerd en heel veel sterkte! Probeer je energie te richten op het afscheid van je moeder, en op het verwerken van je verdriet. Harteloosheid is het laatste wat je op dit moment kunt gebruiken... Nogmaals veel sterkte!
"One thing I've learned about life is that if you really let go, it's just a joy ride" (Ricky Williams)

tonnie64

Nogmaals bedankt voor jullie medeleven

we zijn inmiddels 3 weken verder, moeders heeft een mooi en waardig afscheid gehad.
Maar nu pas komt het verdriet naar boven, niet even meer op bezoek bij ma, al was ze dementerend , ze kende haar kinderen nog allemaal, nooit je naam meer horen zeggen , of  dat ze wel eens mopperde, of nog zo smakelijk kon lachen. Had niet verwacht dat het zo'n verdriet kon geven. Maar ik mis haar.

Inmiddels de kopie overlijdings akte naar de bewindvoerder gestuurd en hoef nu nog alleen maar het laatste bankafschrift te sturen, ze hebben zich netter opgesteld, hoef de rekening vd begrafenis niet te laten zien, aangezien deze op mijn zus haar naam staat en betaald is.

We hebben een hele mooie steen uitgezocht, deze wordt in aug. geplaatst en dat daar zijn we met zijn allen bij.
maar nogmaals iedereen bedankt xxx

We gaan als dank met het team vd groep in het verzorgingstehuis uit eten, want die hebben echt alles gedaan wat ze konden, ook voor ons, een geweldig team

flits

je kunt nog lang verdriet hebben van zo'n overlijden ik riep vlak na het overlijden van mijn vader tegen iedereen het gaat wel en stond continu klaar voor mijn moeder en dat heef het afgelopen half jaar ertoe geleid dat ik veel last van mijn rug had door spanningen en prikkelen tussen mijn moeder mij en mijn zus ik ben afgelopen week weer voorzichtig begonnen met fitness wat ik iets meer als een half jaar niet gedaan heb
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

Meelezertje

Dank je wel dat je ons bij praat over het afscheid. Ouders houden van je zoals je bent, als het goed is. En op die manier kun je niet meer de dochter zijn. Dat doet pijn. Dat er een mooie goede herinnering mag blijven, bij het gemis. Mijn moeder is 30 jaar geleden overleden. Het gemis blijft, zoals flits ook al aangeeft; zeker bij hoogte en diepte punten in het leven.
Indien iemand echter van u in wijsheid tekort schiet, dan bidde hij God daarom, die aan allen geeft, eenvoudigweg en zonder verwijt. Jacobus in het jaar 45

Joy2014

Sterkte Tonnie, ik weet verder eigenlijk niet wat ik moet zeggen. Het lijkt mij ook heel erg moeilijk.

Wat lief van jullie om met die groep uit eten te gaan.

Sterkte

gewoon

Beste Tonnie

Wat goed dat je weer schrijft over het verlies van je moeder,  en het klopt dat het verlies en verwerking het verdriet... de rouw pas later komt.

En wens je veel sterkte

Draag ook het verlies van mijn moeder dit jaar,  en probeer waar mogelijk gevoelens te delen met mijn familie,  samen verder.