Wij wensen jullie een fijn Pinksteren

Started by jan, May 25, 2015, 08:25 AM

Previous topic - Next topic

jan

Wij wensen iedereen een fijn pinksteren!

Namens het forumbeheer
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

flits

ik mis een vind ik leuk knop

iedereen fijne pinksterdagen
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

tw50

Pinksteren:
Lekker uitslapen
Mooi weer
Geen post
Geen deurwaarders
De halve ochtend in je piama rondteuten
Gezellig ontbijten
Lekker naar buiten
Kortom heerlijk!

Allemaal een fijne tweede Pinksterdag!
"One thing I've learned about life is that if you really let go, it's just a joy ride" (Ricky Williams)

Meelezertje

Allen een hele fijne dag gewenst. Voor mij heeft het ook nog de oorspronkelijke betekenis uit het jaar 30 na Christus. Hartelijke groet, Meelezertje
Indien iemand echter van u in wijsheid tekort schiet, dan bidde hij God daarom, die aan allen geeft, eenvoudigweg en zonder verwijt. Jacobus in het jaar 45

tw50

Blond hierzo  :-[... geen idee waar Pinksteren over gaat?
"One thing I've learned about life is that if you really let go, it's just a joy ride" (Ricky Williams)

jan

http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Pinksteren

Pinksteren is de uitdraging van de verlossing door Jezus Christus. Lees de bovenstaande link en voor mij heeft het ook een bijzondere betekenis.
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

tw50

Dank voor de uitleg Jan! Zo zie je maar je bent nooit te oud om iets te leren  :)

tuthola

Beetje laat maar hoop dat iedereen een fijne Pinksteren hebben gehad.

Be

Ja, hoop ook dat iedereen fijne dagen heeft gehad

Meelezertje

@TW. In het kort betekent het voor mij dat ik op Jezus kan gaan lijken. Zoals Jezus was, zo wil en mag ik zijn/ worden.
Indien iemand echter van u in wijsheid tekort schiet, dan bidde hij God daarom, die aan allen geeft, eenvoudigweg en zonder verwijt. Jacobus in het jaar 45

gewoon

Hoi het is een tijdje stil met mijn berichtjes maar heb nu weer een nieuwe PC

beste Jan soms he kan ik zo in verbazing zijn over de wonderen in de bijbel beschreven het verhaal van opeens in andere talen spreken,  is in de oudheid ook eens voor gekomen bij het bouwen van een toren die tot de hemel rijkte en daar was het een goede oplossing, voor een zeepbel door mensen opgestapeld

Nu met Pinksteren herdenken wij het uitdragen het geloof  in alle talen

Hoe mooi is het dat ik deze week gesproken heb met een nichtje die vertelde dat mijn tante zwaar dement en niet meer kon praten, opeens  in haar laatste dagen  in zeer goed Engels nog 1 avond heeft gesproken,  met haar kinderen.

Haar hele leven nooit een andere taal kunnen spreken dan Nederlands

Alle goeds voor deze Pinksteren