Wie kan mij helpen

Started by Schuldenaar26, May 04, 2015, 03:22 PM

Previous topic - Next topic

Schuldenaar26

Ik probeer al jaren me financien zelf op te lossen. Maar ik kom er niet meer uit. Nou zit mijn partner al in de WNSP. We willen samenwonen en misschien trouwen als dat beter is. Met betrekking de schulden. Wat is handig om te doen? Kunnen jullie me misschien advies geven?

peter

Quote from: Schuldenaar26 on May 04, 2015, 03:22 PM
Ik probeer al jaren me financien zelf op te lossen. Maar ik kom er niet meer uit. Nou zit mijn partner al in de WNSP. We willen samenwonen en misschien trouwen als dat beter is. Met betrekking de schulden. Wat is handig om te doen? Kunnen jullie me misschien advies geven?

Ik denk, dat de bewindvoerder, het hiermee niet eens zal zijn. Als je gaat trouwen is jou schuld, haar schuld en omgekeerd.

Als ik jou was, zou ik contact zoeken met schulphulpmaatje.nl . Deze kunnen je adviseren, hoe je verder moet en eventueel begeleiding van een vrijwilliger. Of je zoekt contact met de schuldhulp van de gemeente.

Peter
Administrator Forum

MathiasRots

Eens met Peter.  Als je echt wil trouwen zorg er dan voor dat je dit dan onder huwelijkse voorwaarden doet met een duidelijke boedelscheiding.   Anders heb je er nog wat extra schulden bij.

MathiasRots

@Schuldenaar26.  Zou je wat meer achtergrondinformatie kunnen verschaffen inzake je huidige schuldensituatie.  Dan kunnen we wat gerichter meedenken en je van advies / hulp voorzien