over capaciteit

Started by king2008, May 03, 2015, 05:52 PM

Previous topic - Next topic

king2008

hallo allemaal,

het eerste half jaar van de wsnp zit er al weer bijna op :).
we hebben ons geld in beheer van budgetbeheer.
hier zijn we tevreden over en van de bewind hoefden wij ook geen beschermingsbewind aan te vragen omdat voor wij de wsnp in gingen alles al heel erg goed liep.
nu is het alleen zo dat we iedere maand een klein bedrag van de lonen over houden.
dit laat budgetbeheer ook voor ons staan.
nu is alleen mijn vraag mogen wij dat geld ook iedere maand op de rekening laten storten?
en wat zouden hier de voor en nadelen van zijn.

hopelijk is hier iemand met een soortgelijke situatie die me hier mee kan helpen.

mvg
king2008

chapter

hoi king
reken je niet rijk hiervan is bv ook de eigen risico voor stel toch 700 op jaar basis die gereserveerd wordt.
ook krijg je 5% meer al je werkt en 5% voor onvoorzien bv als je wasmachine het begeeft
vind je het zelf niet fin het zelf te doen normiter krijg je budgetbeheer niet meer vergoed in je vtlb

king2008

Wij weten precies hoeveel we in de maand over hebben. We hebben daar een berekening van liggen. En omdat wij via de gemeente bij Budgetbeheer zijn gekomen word die gewoon vergoed. Maar wil gewoon weten of het mogelijk is dat het geld op onze eigen rekening kan komen en wat daar de voor en nadelen van zijn.

chapter

Lijkt mij van wel al zullen ze ook deel in potjes doen onvoorzienbbv eigen bijdrage zor. Lijkt mij dat rest naar jullie zelf kan. In vorm van sparen meer ruimte in weekgeld etc

king2008

Is er iemand die me hier iets meer over kan vertellen.
Of er ervaring mee heeft?