allereerst is het bedrag verandert naar 23.895,- euro. Dit wordt eenmalig gestort naar de bank waarna ik kwijting verleend krijg voor de rest van de schuld. Dit bedrag wordt gedeeld met mn ex, waardoor we beiden een betaalbaar bedrag overhouden en zonder zware maandlasten kunnen leven. Deze schuld moet dus niet per maand betaald worden maar ineens, wat tot de mogelijkheden behoord. Gelukkig zijn er dus banken (nationale nederlanden in dit geval) die wel klantgericht denken, en zich bewust zijn dat, ook de bank zelf schuld heeft in een te hoge hypotheek verstrekken t.o.v. de waarde van de woning (ondanks het verval in de woningmarkt was de hypotheek te hoog voor de waarde van het huis). Al ben ik zelf hierin natuurlijk hoofdschuldige en fout, want ik heb immers jaren gelden mn handtekening gezet. Maar nu ben ik er vanaf. Op naar mn nieuwe toekomst.
mensen, succes, ik wilde dit vooral delen in positieve zin, immers bewijst het zolang je meewerkt en meedenkt niet alle financiele bedrijven je kapot willen maken en wel degelijk meedenken.