Ons verhaal.....door de crisis in een crisis!

Started by Met5op4, Apr 22, 2015, 07:04 PM

Previous topic - Next topic

An0niempje

Dan kunnen we elkaar de hand schudden, Met5op4, hier nog een HSP ;)

Met5op4

Benieuwd naar morgen! Eergisteren was het de 15e, betaaldag van partner zijn salaris. Vanaf eergisteren gaan onze inkomsten naar de gemeente toe. Weten nog steeds niet wat we nu precies aan weekgeld krijgen maar verwacht het morgen wel! De gemeente had vrijdag vrij (dag na Hemelvaart) en wij zijn nu helemaal blut. Gelukkig kwam dit weekend een vriend van ons met een superpakket boodschappen voor ons waar we wel even mee vooruit kunnen! Dankbaar en gespannen zijn de emoties die nu door me heen vliegen!

tw50

Spannend joh! Wat een lieve vriend, daar zou ik zuinig op zijn  ;). Benieuwd wat je nou gaat krijgen? Laat weten he? sterkte en doorgaan met ademhalen!  ;)
"One thing I've learned about life is that if you really let go, it's just a joy ride" (Ricky Williams)

Met5op4

â,¬ 100 per week voor 5 personen. Doe het al langer met minder dus moet lukken. Werd alleen bij het laatste gesprek gesproken over â,¬ 100 leefgeld + benzinegeld maar dat krijg ik nu niet, dus de benzine moet er ook vanaf. Met een abonnement op het UMCG, minimaal 4 x per maand, zo'n 50 km vice versa, gaat er nog aardig wat benzine doorheen. Dat vind ik weer wat minder.  :P verder gewoon happy dat het nu eindelijk een beetje gaat lopen!

jan

Quoteâ,¬ 100 per week voor 5 personen

Dan eten jullie als filmsterren  ;) Wees creatief, dan kan je met iets meer dan â,¬50 uitkomen. Toen wij, in de diepe schuld zaten, hebben wij alles op alles gegooid om eruit te komen. Door bijvoorbeeld je banden harder op te pompen en zeer rustig te rijden, bespaar je ook op de benzine kosten.
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

tuthola

Heerlijk gevoel dat je nu weet waar je aan toe bent met het leefgeld. Het benzinegeld hebben ze denk ik bij de 100 euro per week ingecalculeerd, niet leuk maar er is helaas geen andere keuze.