Spam van de demarktvanholland.nl ontvangen

Started by Marjan12, Apr 09, 2015, 03:08 PM

Previous topic - Next topic

Marjan12

Uit het niets ontvang ik ineens spammail van de demarktvanholland.nl, terwijl ik mij hiervoor niet heb aangemeld of ingeschreven. Hebben meer mensen last van dit bedrijf?

MathiasRots

Ik ken ze niet, maar toch bedankt voor de melding.

jan

http://www.sitedeals.nl/offtopic/289391-demarktvanholland.html

Dit bedrijf staat bekend om zijn agressieve spam. Ze verdienen hieraan, in de hoop dat je via hun wat koopt.Op de een of andere manier hebben ze jou email verkregen. Dit mag wettelijk gezien niet, je kunt dit melden bij spamklacht.nl.
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

MathiasRots

@ Jan

Dank voor de toelichting en de link.

marco

Als schuldenaar kom je zo weer in de verleidingen. Ik meldt trouw alle spam aan spamklacht.nl en schrijf mij gelijk uit. Hoe komen ze eigenlijk aan je emailadres, hebben ze een bestand gekocht?
Marco en Bianca

Dick

Dit is een concurrent van marktplaats en wil op een agressieve manier een plaats naast marktplaats innemen. Dit doet men door agressief spam te versturen en op een oneerlijke wijze emailadressen verzamelen. Ook proberen ze op forum's zoals trosradar en nujij, een positief verhaal te maken van hun website (In de reacties) . Ik heb ook zo'n email ontvangen van dit bedrijf. Ik meldt dit aan bij spamklacht, omdat ik mij niet heb ingeschreven voor hun nieuwsbrief.

Als je zo'n mail ongevraagd mocht ontvangen, maak dan melding bij spamklacht.nl
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

Chrissie

Geweldig zulke figuren  >:(
Bedankt voor de waarschuwing
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Marjan12

Marktplaats is beter en vertrouwder dan de demarktvanholland. Waarom laten ze je, niet met rust.