Belastingvrije voet (SPOEDVRAAG)

Started by PatrickO, Mar 30, 2015, 11:50 AM

Previous topic - Next topic

PatrickO

Beste allemaal,

Het volgende:

In Februari is er van mijn netto loon van 2050 euro een bedrag ingehouden van 1650 euro aan loonbeslag. Werkgever gebeld dus was in opdracht van AGC gerechtsdeurwaarders. Hun gebeld en deze zeggen dat hun de belastingvrijevoet hebben vanstgesteld op 1020 euro en dat er dus teveel is afgehouden maar dat hun daar niets aan kunnen doen, hiervoor moet ik bij mijn werkgever zijn. Deze gebeld en die zeggen ligt bij AGC. Dit gelaten.

Nu is er in Maart een bedrag van 1430 ingehouden op een salaris van 2040 euro. Wederom gebeld naar AGC en deze zeggen dat er nog maar 900 euro zou moeten worden ingehouden en dat de fout bij mijn werk ligt. Mijn werk gebeld kunnen hun niets aan doen. Mijn werk bevestigd dat er geen anderen loonbeslagen zijn.

Nu heb ik vorige maand van mijn ouders een deel kunnen lenen voor mijn vaste lasten maar heb geen zin om dat deze maand weer te doen.

Wat moet ik nu doen. Staat er ergens beschreven dat ik mijn werk kan verplichten omdat er niet aan de belastingvrije voet is gehouden dit met spoed te corrigeren zodat ik mijn vaste lasten kan betalen,

BEdankt,

Patrick

chapter

hoi patrick
acg moet het teveel ge?inde terug storten naar werk en deze storten dat weer door naar jou.
je kunt je loonstrook even mailen naar agc met bvv en verzoeken restant terug te sturen..
hielp mij altijd door aan te geven dat kamer van gerechtsdeurwaarders aangeeft dat hun het terug moeten storten.
En ik anders klacht zou indienen dan was binnen uur ineens wel geregeld

PatrickO

Hoi,

AGC zegt je bent er nu toch vanaf dus wij doen niets...

In de papieren die ik heb gekregen die AGC aan mijn werk heeft gegeven staat dat de belastingvrijevoet 1020 euro is en dat hun hier niets aan kunnen doen dat de fout bij mijn werk ligt.

Wat nu?

marco

Je kan een klacht indienen bij KBVG.

http://www.kbvg.nl/index.php

Waarom bel je dit bedrijf niet en waarom ga je niet lang jou werkgever om te melden dat je hierdoor verder in de problemen bent gekomen.
Marco en Bianca