MORGEN ...... zeer spannend voor ons.....

Started by Smile, Mar 18, 2015, 03:59 PM

Previous topic - Next topic

Smile

Hallo  Allemaal,
Nu  gaat het erop aan.... Morgen  19 Maart,  de dag  dat we naar  de rechter  moeten ivm  aanvraag  WSNP na een mislukt minnelijk  van 8  maanden. We  zijn  toch wel  nerveus en hopen zeer zeker   dat we  toegelaten  worden .  Dat zou fijn zijn en kunnen we binnenkort  echt beginnen met aftellen en een heel lange,  ellendige    periode met heel veel  zorgen , eindelijk achter ons  laten.  Dan gaan we  met  frisse moed  starten,  de  periode in de  WSNP  zo goed   mogelijk  proberen door te komen . En hopen  over 3 jaar  van  een nieuw  maar vooral  schuldenvrij leven  te mogen  genieten . Groetjes  :)

Marjan12

Heel veel succes morgen en jullie worden gewoon toegelaten!

marco

Probeer je vandaag nog een beetje te ontspannen, morgen is de start van een nieuw leven. Drie jaar lang afzien, maar dan daarna ook echt schulden vrij!
Marco en Bianca

jan

Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

peter

Peter
Administrator Forum

Dick

Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

Joy2014

Spannend! Ik hoop ook dat jullie worden toegelaten, sterkte hoor!

tonnie64

We denken aan jullie en duimen met jullie mee :D

burningspirit

Ook hier meeleven natuurlijk, wij zitten er nog middenin, in minnelijk traject. Als het bij ons onverhoopt mislukt gaan we dezelfde weg als jullie. Dus daarom: toitoitoi, ik bid ervoor dat het wordt toegewezen! Liefs van mij en sterkte!
Festina Lente Cauta Fac Omnia Mente
(=Haast je langzaam, doe alles met je verstand)

Smile

Hallo Allemaal,

Het was een zeer spannende  dag voor ons, de rechtbank. We  hebben n poosje   moeten wachten dus  werd ik steeds  nerveuzer ... maar het gesprek  is nu  gelukkig achter de rug.  Het was  best pittig, heel veel  vragen werden gesteld, ook werd  uitgelegd als je  wordt toegelaten dat je  een bewindvoerder  krijgt toegewezen die  1x per  half jaar   controle  houdt  of alles  goed gaat en  wij ons aan onze plichten houden. Nu was t gesprek zonder een rechter erbij ,  maar met een secretaresse  van de  rechter. Mocht de rechter  nog vragen hebben , krijgen we een nieuwe oproep, wat niet direct betekent dat je  niet  wordt toegelaten, maar wil men meer informatie , zo  legde deze  dame ons uit.
Indien alles  duidelijk is  en men  geen vragen meer heeft krijgen we uiterlijk Woensdag as  bericht en dan zijn we toegelaten  per die datum .(  dus  nog 5 dagen in spanning ) We hebben  nu wel al  een formulier  moeten tekenen  dat als we worden toegelaten alle regels  duidelijk zijn en wij ons  daaraan zullen houden. Word  vervolgt...
Allen bedankt voor jullie  steun  en goede wensen , dat  voelt fijn . Groetjes  Smile  :)

jan

Wat fijn om te lezen dat het goed gegaan is vandaag. Ik zal voor je duimen dat jullie goed nieuws krijgen!
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

marco

Het is zo woensdag! Ik zal ook voor jullie duimen.
Marco en Bianca

Robin Hood

Oh, wat fijn dat het goed is gegaan!! duimen gaan ook hier draaien voor een goede afloop.

gewoon

Hoi Smile

Wat een mooi bericht zal een spannende week zijn, en ik hoop ook op de goede afloop.

Veel goeds