De eerste 6 maanden Wnsp

Started by tonnie64, Mar 03, 2015, 12:59 PM

Previous topic - Next topic

tonnie64

Goedemiddag iedereen

door omstandigheden niet veel meer geschreven, maar wel meegelezen.

Ik heb een vraagje, ik zit vanaf 13 okt 2014 in de wnsp en volgens de bewindvoerder gaat alles goed, nou moet zij haar eerste rapport voor 13 april naar de rechtercommersaris sturen, ze weet welk inkomen dat ik heb, maar zij zegt omdat je zo weinig verdient, heb ik de tijd nog niet genomen om het vtlb uit te rekenen, beetje raar, ik betaal elke maand 50, 82 aan haar en omdat ik een terugave gehad heb voor ik in de wnsp zat 450 euro  stort ik nu 6 keer 75 euro in de boedel,  ik heb een inkomen van 854 euro incl vakantie geld, ik ben getrouwd , maar manlief staat buiten wnsp, we hebben een huur huis van 648 ex service kosten van 31, waar we huurtoeslag op krijgen 230 euro per maand en 120 euro voor beide zorg toeslag, ik betaal 119 euro ziektekosten en vanaf deze maand elke maand 37,50 aan de cz om het eigen risico op te vangen,
ik betaal 500 euro mee aan vaste lasten en eten.

dus even op een rijtje

inkomen                                      854,00
--------------------------
uitgaven:vasten lasten en eten   500
ziektekosten                               119
eigen risico                                 37, 50
in de boedel vast                        50,82
4 x 75 extra in boedel                75,00

gewoon

Ha Tonnie

Als ik het zo lees denk ik dat het best goed zal gaan,  maar heb over je vragen geen kennis misschien andere die ook in de WNSP zitten.

tonnie64

He Gewoon

Alles goed? , we zitten nog steeds te genieten in ons nieuwe huisje ;D ;D ;D ;D ;D

gewoon

Ja gaat mij goed,  ook met mijn auto leek wel een reizend spookhuis, en gelukkig kan ik veel zelf anders had het mij veel geld gekost en alles lijkt weer te werken al hoewel ik nergens van op kijk.

Kan zomaar als ik wissers aan zet,  dat er dan een clown op een veer heen weer wiegt voor mijn ruit.

Geeft niet als iemand mee wil rijden, vraag ik gewoon een euro intre bij de deur.

Zo kom ik er ook :)

tonnie64

hahahaha ja gewoon, ik kijk tegenwoordig ook nergens meer van op, maar goed dat je veel zelf kunt.