wsnp en rechtbank

Started by Smile, Feb 18, 2015, 01:15 PM

Previous topic - Next topic

Smile

Hallo   :)

Na een mislukt minnelijk traject   van 8  maanden  ...is er nu een aanvraag  WSNP  ingediend.
Volgens  de GKB  zijn onze papieren  begin Februari   naar de rechtbank gegaan. Ik vraag me af  hoelang het  duurt   voordat men een oproep krijgt om ernaar toe te moeten. Deze  periode is heel vervelend omdat alles weer  van voren af aan gaat beginnen. Als de zitting heeft plaatsgevonden  hoelang  duurt het dan voordat  het  traject officieel  van start gaat ?  Fijne dag , groetjes  :)

chapter

hoi smile
Jammer dat minnelijk is mislukt
ligt aan drukte rechtbank ik heb 6 weken moeten wachten en hoorde meteen dat ik was toegelaten soms krijg je het binnen 2 weken als vonnis binnen
vanaf datum uitspraak gaat termijn in en krijg je geen korting van duur minnelijk.

tuthola

Hoi smile inderdaad jammer dat het minnelijk mislukt is, als het mogelijk is zou ik voor de uitspraak van WSNP proberen om voor 1 week leefgeld van je bankrekening af te halen het kan soms gebeuren dat je bankrekening geblokkeerd word bij aanvang WSNP. Ik heb dit zelf niet gehad maar zou niet fijn zijn als je 1 week geen leefgeld hebt.

Smile

Hallo  :)
Gisteren bericht ontvangen dat we  19 mrt  naar de   zitting  moeten  bij de rechtbank.
Heel  spannend  en ik hoop  dat  wemet een tevreden gevoel   naar huis  mogen !!!
En dan kan eindelijk echt  begonnen worden  met aftellen  en  vooral vooruit kijken naar een ( hopelijk )  schuldenvrije toekomst , wat  zou dat fijn zijn en wat een rust  :D

Fijne  dag allemaal  en bedankt voor jullie  antwoorden op mijn berichtje , groetjes  :)