Vervolg op draadje Wij heten Jiske welkom.

Started by Jiske, Feb 16, 2015, 10:23 AM

Previous topic - Next topic

Jiske

Schuldenstand september 2016

Gerechtelijk
Verschuldigd bedrag    :    â,¬ 9.686,69
Rente    :    â,¬ 11.682,44
Kosten    :    â,¬ 1.868,09
Verv. termijnen    :    â,¬ 0,00
Betaald    :    â,¬ 17.707,82
Nog te betalen    :    â,¬ 5.529,40

jan

Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Marjan12

Jij gaat ook stug door  ;D Goedzo, ik wou dat ik al zover was. :-[

Xdewit

Goed bezig Jiske, je hebt een lange adem nodig maar het gaat gewoon steeds naar beneden!
@Marjan12 jij ook... lange adem! Ik leef met je mee!

Jiske

Thnx, voor jullie medeleven.

Goed nieuws te melden.
Een paar maanden geleden nam mijn zus die ik al jaren niet meer gezien of gehoord had, kontakt met me op, en ik heb mijn verhaal verteld.
Dit heeft er in geresulteerd dat ze me alvast een lening verstrekt heeft van 1750,00 euro voor inlopen achterstanden, en waarbij inbegrepen een bedrag voor een nieuwe koelkast, zodat minimaal de druk van de ketel is en ik me kan concentreren om wat stabieler in het leven te staan.

Ze schrok enorm van dat RABOBANK-gedoe en de bedragen en is de hele boel voor me aan het uitzoeken. Mocht het zo zijn dat er na onderzoek blijkt dat de RABOBANK/GGN mij benadeeld heeft, dan zullen vanuit de familie (zijn zakenmensen met bedrijven) stappen worden ondernomen richting RABOBANK.

Voorlopig therapie ik dus vrolijk verder, geniet ik er van dat ik weer in de familie ben opgenomen, van mijn nieuwe upside down ijskast, en superblij dat/als het allemaal klopt wat jullie schreven als advies klopt dat het miss wel allemaal op korte termijn wordt opgelost.

Grtz Jiske

Jiske

Schuldenstand okt. 2016

Gerechtelijk
Rente    :    â,¬ 11.751,28
Kosten    :    â,¬ 1.880,08
Betaald    :    â,¬ 17.944,51
Nog te betalen    :    â,¬ 5.373,54

Xdewit

gaat goed Jiske! Goed nieuws ook, fijn om te horen :)

Jiske

Hehe, weer wat goed nieuws. Restbedrag CZ betalingsregeling a 30,00 per maand vervroegd afgelost, 3 maandjes voor tijd. Was in totaal 400,70,pfffffff.  8)

Katniss

Problemen in het leven zijn gewoon uitdagingen voor het persoonlijk groeiproces.

Jiske

Schuldenstand november 2016

Gerechtelijk
Rente    :    â,¬ 11.827,90
Kosten    :    â,¬ 1.892,39
Betaald    :    â,¬ 18.181,20
Nog te betalen    :    â,¬ 5.225,78

Chrissie

Je schuld zakt al mooi ! dikke duim omhoog
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Jiske

Thnx voor de support.

Het is een psychologische winst, maar ik heb de laatste termijn BsGW al vooraf betaald.
Als het lukt betaal ik in dec. het laatste gedeelte Huurtoeslag 2015 terug en dan begin ik in 2017 hopelijk met een schuld van net onder de 5000,00 euro en zeker voorlopig een besparing van 94,08 per maand en dus geen betalingsregelingen meer. Pfffff.

Katniss

Gaat de goede kant op. Natuurlijk zou het fijn als om het volgend jaar te beginnen met een schuld onder de 5.000,- . Het belangrijkste blijft dat de schuld elke maand minder wordt.
Problemen in het leven zijn gewoon uitdagingen voor het persoonlijk groeiproces.