Vervolg op draadje Wij heten Jiske welkom.

Started by Jiske, Feb 16, 2015, 10:23 AM

Previous topic - Next topic

ollie bollie

Ik kan er geen touw aan vast knopen, Jiske.... Het verschuldigd bedrag blijft hetzelfde, rente en kosten blijven oplopen, en het betaald bedrag komt niet overeen met je loonbeslag. Snap er helemaal niks van!
Carpe diem!

sacredfour

Jiske, Het bedrag op de RABO rekening MOET de juiste ballans weergeven. Als deze een 0 stand weergeeft DAN IS ER OOK GEEN VORDERING MEER. Hoe de bank zaken onderling met het incassobureau regelt is niet jouw zaak. Ik krijg een sterk vermoeden dat er ergens fraude in het spel is. Gebruik dit in je eigen voordeel. Ga naar een advocaat en vraag een toevoeging aan. Laat de advocaat een brief aan de deurwaarder schrijven dat het beslag onmiddellijk moet worden opgeheven. Laat hem dreigen met rechtsmaatregelen. Stuur een kopie van het jaaroverzicht van de bank mee.
De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

gewoon

Ha Jiske in dit overzicht word er ook nog E 18,-- kosten opgevoerd,  en E 12,-- is verdwenen totaal E 30,--

gewoon

En van de dingen die ik als fraude uitleg is die rente vast stellen voor de hele looptijd dit tarief is bedoeld voor een credit op de betaalrekening tot E 1.000,-- als eerste en die rente is variabel.

Verder als tweede word later gesteld dat het een doorlopend credit zou betreffen door het incassobureau er bestaan geen door lopende kredieten, met dit bizarre rente tarief.

Het is dus een bij elkaar verzonnen dossier met halve waarheden

sacredfour

gewoon, dit zijn fouten die de rechter had moeten vaststellen of er had hoger beroep moeten worden aangetekend. Hier valt weinig meer aan te doen.

Dat de bank ineens een aanbod doet voor finale kwijting doet vermoeden dan niet alles wettig is verlopen. Vooral omdat dit aanbod van de bank komt. Belastingontduiking ?  Nu er geen rente afgeboekt is op de bank zijn balans hoeft de bank hierover ook geen belasting te betalen. Misschien heeft de bank over deze vordering ook al een verzekeringspremie “ delinquent account” ontvangen.
genoeg reden om hier eens diep in te duiken!
De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

gewoon

Das mooi, heb dit zelf meegemaakt met GGN,  tijd voor een onderzoek door de belastingdienst,  waar dat geld naar toe gaat misschien ?

En het zijn dan fouten die de rechter er uit had moeten vissen ooit,  gemaakt door het incassobureau maar houd niet in,  dat dit daarmee het gezicht van de Rabobank is,  en dit netjes mogen oplossen.

Nu lijkt het of zij de handen er van afgetrokken hebben,  en helemaal geen rente meer rekende.

En het incassobureau ongeremd de beest uit hangt.

Jiske

@SF

heb je PM gelezen.
Ik ben pas net op sorry, de letterjes en cijfertjes dansten voor mijn ogen, zit net aan mijn eerste kopje koffie.Pff.

@SF,

nee er is GEEN akte van Cessie, dat heeft de RABOBANKmedewerker mijzelf gezegd in het gesprek, de RABOBANK is nog steeds opdrachtgever.
Omdat ik hier gelezen heb, begon ik met het woord Akte van Cessie te wapperen heel intelligent, en toen zei de man me ineens dat restbedragje, wat de RABOBANK zelf had afgelost, en dat de RABOBANKrekening was opgeheven op 23-11-2015, maar dat ik niet werd afgemeld bij BKR.

Ik heb nu alles in orde van papieren, hoop ik.

De dagvaardiging

Het vonnis

Briefwisseling van inkassoburo destijds

De 3 dossiernummers

Aanzegging van het loonbeslag door inkassoburo

De briefwisseling van die toenmalige RABOBANKmedewerker in 2013

Alle Jaaroverzichten van de RABOBANK, van 2008 tot en met 2014

De rekeningen van RABOMOBIEL via hotmail

Via ING-overzicht ook nog betalingen, van RABOMOBIEL aan Intrum Justitia

En van voordat ik een printer had een flutpapiertje waarop ik, af en toe eens de schuldenstand opschreef, zoals bij Mijn Incasso te lezen viel.
En een paar telefonisch aangevraagde overzichten van het incassoburo.
Ja. wist ik veel.

Vanaf 2015 print ik iedere laatste van de maand het overzicht op Mijn Incasso uit en heb ik overzichten aangevraagd in januari 2015, juni 2015 omdat dan het vakantiegeld was bijgeschreven in mei en recent dus weer januari 2016.

gewoon

Weet je hoe raar dat klinkt,..... dat rest bedragje hebben wij zelf afgelost.....dat zegt de RABOBANK

En goedemorgen Jiske

Jiske

Nou, puur omwille van dat ik het allemaal niet zo snapte plaats ik dat domme flutpapiertje eens hier.

Mensen zorg toch dat je je dossier(s) in orde hebt en print alles uit als je kan, desnoods bij de bieb, want anders heb je niks en bovenal:

Reken alles na, je ziet hoe ik nu zit en overspannen geweest of niet, eigen schuld dikke bult.

Na jaren kan ik nu achter de feiten aanhollen, wist ik veel dat het bij de RABOBANK en het inkassoburo zo n zooitje was. Als je die of dat niet meer kunt vertrouwen, wie of wat dan wel nog?

Jiske

Gossie, daar valt me net iets in.

Ik heb het Jaaroverzicht RABOBANKrekening 2015 nog niet.

Op mijn, door de Belastingdienst vooraf ingevulde belasting aangifte, staat die RABOBANKrekening, sinds een jaar of 2 ineens vermeld, met de saldo s zoals op de JAAROVERZICHTEN RABOBANK staan, daar zou de 0,00 stand dan dit jaar ook vermeld moeten staan.

Dat is toch een officieel bewijs, of ben ik nu mis.

gewoon

Dat zou best eens kunnen,  maar evengoed dat het niet meer voorkomt bij de belastingdienst

Jiske

Jawel joh, de rekening is toch nog maar net opgeheven en van 01-01-2015 tot 23-11-2016, was de rekening toch nog "äktief".

Iig weten we dat gauw, sneeler dan dat de RABOBANK aan mij dat Jaaroverzicht stuurt, dat is iedere keer zo n gedoe om dat te krijgen van de RABOBANK.

Eerst sturen ze me terug naar het inkassoburo, het inkassoburo stuurt me weer terug naar de RABOBANK en tot slot beroep ik me, bij het callcenter van de RABOBANK er al 2 jaar op, dat ik dat Jaaroverzicht nodig heb voor de persoon die mijn belastingpapieren invult, ter controle van het vermelde saldo.

Wat een gedoe, ik moet ffkes wat gaan eten, doucheke doen en de frisse lucht op, voor het me allemaal teveel wordt.
Waar ben ik toch in godsnaam in verzeild geraakt, tsjonge jonge.

gewoon

tot 23 11 2015 deze is nu opgeheven,  en het bedrag is nul.

Kan toch, dat de bank hier geen opgave meer van doet aan de BD

gewoon

Even iets anders zat naar dat A4 te kijken,  met al die aflossingen en dat emotioneert mij,  om te zien dat iemand al jaren in haar uppie zit te knokken,  tegen een bijna niet aflosbaar bedrag,  en het is door dat het vakantie geld er ook in verdween,  anders liep de schuld zelf op.

En dan komen wij hier met allemaal met snel en goed bedoelde tips of gedachte,  maar wat een impact zal zo een schuld hebben,  en nu ook nog het onrecht gevoel hierbij.

Pet je af dat het je niet gebroken heeft,  maar strijdvaardig bent geworden.

burningspirit

Joh Jiske.....  :-[
Ik wordt echt helemaal niet goed van dit verhaal van jou hier.
Wat moet dat wel niet voor jou zijn....  :(
Kan niet veel anders zeggen dan sterkte, hoop dat het snel wordt opgelost
En liefs van mij
Festina Lente Cauta Fac Omnia Mente
(=Haast je langzaam, doe alles met je verstand)