En dit is mijn verhaal

Started by Anna-Sandra, Feb 01, 2015, 08:17 PM

Previous topic - Next topic

chapter

hoi joy
Dank je wel
ik zit bij pno die vergoed alles
vanaf start is het 1000 eerste jaar dus bv eerste rekening april loopt het tot april 2016 de 1000 euro maar juist eerste periode met opzetten is duur. Mijn zoon had overbeet daarvoor buitenboordbeugel was niet heel duur wat ik had opgeschreven waren de blokjes

Joy2014

Dank je Chapter,
Ik heb even gekeken op de site, er zijn wel wel voorwaarden aan zag ik, dat ze vragen daar over gaan stellen enzo. Ik vind het zo raar dat ik deze verzekering niet gezien heb  destijds. Misschien omdat ik ook zocht naar de hoogste vergoeding voor de tandartsverzekering, ik ben nu tot 750,- verzekerd zonder medische vragen, dat krijg ik nergens anders voor elkaar. Stel ik moet 600,- bijbetalen dan ben ik denk ik nog goedkoper uit nu dan dat ik zou overstappen aangezien m'n premie ook omhoog zou gaan en ik daar waarschijnlijk geen hoge tandartsverzekering zou kunnen krijgen. Maar toch ga ik voor de zekerheid eens bellen.

Anna-Sandra, sorry voor mijn vragen in jouw topic!

chapter

nu idd wel ben daar per 11-2013 aangemeld... eigen basis delta lloyd wilde me geen aanvullende geven en nog steeds niet, kan er ook niet weg voor basis dus betaal 50%meer aan de aanvullende... best veel idd dan 124 alleen voor aanvullende maar in mijn geval wordt alles gecorrigeerd in wsnp
Ik heb ook weinig keus ga 1-2 keer in de week naar fysio 3 kinderen die alle drie op termijn beugel nodig hebben.
Die worden steeds meer uitgekleed fysio
Per 2014 werd medische selectie toegepast ervoor niets die heb ik toen kunnen omzeilen door de compleet per november terugwerkend in te laten gaan en niet per1-1

Joy2014

Oké dank je voor alle info Chapter, dat is inderdaad veel geld maar gelukkig wordt het dan verrekend. Met deze verzekering zit je zo te zien wel safe met alles en geen nare verrassingen achteraf, zeker met drie kids met een beugel straks en die fysio loopt ook op zo! Verder had ik ook bewust gekozen voor FBTO omdat je het midden het jaar kan aanzetten, dat vond ik ook wel een safe gevoel. Wanneer kan je weg voor die basis dan? Per 1 januari 2016?

Anna-Sandra

Bedankt voor de felicitatie's  :)

Oei wat een bedragen krijg het er warm van  :-[ , voor nu heb ik nog even geen oplossing LEES: In ons groene kikkerlandje is dit normaal....
Ik ben er bewust van wat dit voor mijn puber allemaal betekent ...we geven nog niet op!

Vandaag bij bedrijfsarts geweest , fysio wordt niet via mijn werkgever geregeld.
Kreeg het advies via youtube oefeningen op te zoeken, en te blijven bewegen. :o
Prima doen we die...ik ben zo flex

Ik vind het juist super dat er vragen aan elkaar worden gesteld op mijn topic ....hebben we allemaal wat aan 8)

chapter

ik denk pas 2017 september 2016 loopt wsnp af
dus nu betaal ik enorm veel 124.50 aanvullende 89 basis, nu maakt niet uit omdat boven de 35 gecorrigeerd wordt maar als ik straks zelf alles betaal is het veel geld

Anna-Sandra

Hallo allemaal,

Midden in de carnaval hier , dit jaar kan ik onze problemen niet goed los laten en geniet ik minder van de optochten.
Wij kijken altijd alleen de optochten en gaan naar de kindermiddag...die zijn gratis  :D

Waar ik een vraag over heb....ik betaal de premie van de Menzis maar toch krijg ik steeds bericht dat ik hem niet heb betaald....kan ik me weer gaan bewijzen.
Hebben meer mensen hier last van?
Verder komt het nu geregeld voor dat ik herinneringen krijg van vacturen die ik allang heb betaald....proberen ze nu geld los te peuteren?? want als je zo dom bent om ze zonder na kijken te betalen verekenen ze het met wat je debet staat (wat mee gaat in het traject) ???
Het kost mij veel tijd heb gemiddeld 3 a 4 van deze rekeningen per week en het kost mij ook steeds postzegels...
Al met al baal ik ervan aangezien ik voor al mijn internet werk(dus ook bank zaken ) naar mijn buuf moet...onze computer is kapot....en er komt geen nieuwe :(
De belastingdienst legt toch weer beslag op mijn loon terwijl ze toch weten dat we met een traject bezig zijn.
Er lag al een beslag op maar de belasting gaat weer voor natuurlijk....is dat nog ff halen wat er te halen valt? of zie ik dat nou verkeerd?
Voelt alsof Nederland tegen ons is.....

Al met al wat frustratie  :-[

Alles duurt nou al zo lang en we moeten het nu al bijna 8 jaar met zo weinig doen.
Dit jaar weer geen vakantie voor de kids minimale kado's voor hun verjaardag en sint.....ik heb er ff flink de balen in.
Heb dan ook ff geen zin in vrienden e.d. het lijkt wel of hun leven zo gemakkelijk is.
Van opa en oma krijgen ze wat, papa en mama stoppen met de kerst wat toe ze hebben hun volle loon en mogen ook nog eens komen eten met de feestdagen.
Dat voelt soms zo oneerlijk dat hebben wij niet wij rooien het samen met onze 4 kids....en oooo wat is dat knap volgens de mensen om ons heen......ik voel me gewoon heel alleen en zo verantwoordelijk als ik alles van te voren had geweten.

Sorry voor mijn klachten lijst maar soms loopt het ff hoog op...