Dossier gesloten en nu ??

Started by Temudjin, Jan 19, 2015, 12:01 PM

Previous topic - Next topic

Temudjin

Goedemorgen allemaal,

Vandaag werd ik wakker en ontving ik een e-mail van een deurwaarderskantoor dat namens DUO moet incasseren.

Een gerechtsdeurwaarder heeft mij per mail laten weten dat zij de dossier hebben gesloten.

Ze hebben hun bemoeienis gestaakt en het overgedragen aan hun opdrachtgever , in dit geval DUO.

Wat moet ik hiervan maken? en wat kan ik nu verwachten ? dat ik een andere deurwaarder op mijn hielen krijg ? Omdat deze deurwaarder het heeft opgegeven ?

chapter

hoeft niet ligt aan duo deze kan ook direct zelf loonbeslag eggen of beslag op voorlopige teruggave
kan ook zijn dat ze invordering staken maar dat is meestal helaas niet het geval

Temudjin

Ze hebben het kwijtgescholden wegens verjaring.

chapter

staat dat erin of is dat wat jij invult?
verjaring is het pas als ze geen brieven meer gestuurd hebben na aantal jaar

Boeddha

Na 15 jaar wordt het sowieso kwijtgescholden!
Be strong, have faith!

Temudjin

Ik sprak met DUO en zij zeggen dat ze het hebben kwijtgescholden.

Temudjin

Ik kan het zelf haast niet geloven. Ik denk dat ik morgen eens terugbel want misschien hebben ze idioten als werknemers..Het kan toch niet zo zijn dat ze het kwijtschelden.

Dat geluk is voor niemand weggelegd, ik word wakker en ineens ben ik van 1200 euro schuld af ? Nee dat kan niet.

Boeddha

In welk jaar heb je je diploma gehaald?
Be strong, have faith!

Joy2014

Dat zou wel heel goed nieuws zijn! Ik zou het wel zwart op wit willen hebben, ik hoop het voor je.

Temudjin

Boeddha

Het gaat om lesgeld. Ik heb met DUO gebeld en het gevraagd en ze zeiden dat ze het recent nog hebben kwijtgescholden. De mail van de deurwaarder ontving ik nadat ik gisternacht had gevraagd waarom ze nog geen beslag hebben gelegd.

En erna heb ik DUO gebeld en DUO zei dat tegen mij en ik was natuurlijk verbaasd en al en de man zei tegen me dat het echt zo was.

Maja morgen bel ik opnieuw want je weet maar nooit.. waar ik van kom ontloop je nooit je straf of schuld, niets word je gegeven..Not even the grace of God.

Dus morgen bel ik en ik ga er gewoon vanuit dat die man een idioot is die ontslagen moet worden.

sacredfour

Als jij verjaring hebt aangegeven en dit is niet betwist, dan kan je de zaak als gesloten zien.
De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

Lizayra

Ik zou het nog even zwart op wit willen hebben dat het kwijtgescholden is, kun je dat niet vragen?