leningen Joy gaat de goede kant op

Started by Joy2014, Dec 19, 2014, 03:55 PM

Previous topic - Next topic

Knibbel

Haha, dan kunnen we elkaar een hand geven, Joy. Ik ben ook zo'n gewoonte-mens.

Het heeft zo zijn voordelen, maar ook zijn nadelen.  ;D ;D
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

Boeddha

Gefeliciteerd! En succes met je eerste dag.

Komt vast goed!
Be strong, have faith!

Joy2014

Haha Knibbel inderdaad ;)

Dank je Boeddha :)

tuthola

Joy2014

Ik ben zo opgelucht! Het viel me reuze mee en het was best leuk. Natuurlijk even wennen maar dat ging best goed. Kon al lekker zelf m'n gang gaan, lekker bellen. Dat vond ik heel fijn.
Pff wat een zenuwlast die van me afval zeg.

Hoop dat baas ook een klein beetje tevreden was.

Nogmaals ontzettend bedankt voor jullie opbeurende woorden, de grootste spanning is er nu af. Als het zo doorgaat zou ik hier wel een tijdje willen zitten :)

Boeddha

Wat super! Erg fijn voor je.

Ik heb alleen even gemist wat voor baan het is?

Geniet van je nieuwe daginvulling :-)
Be strong, have faith!

Joy2014

Dank je Boeddha! :)

Ivm herkenning zet ik het hier liever niet neer sorry

Joy2014

Ik weet even niet hoe ik het hier moet neer zetten want ik heb er nog steeds geen woorden voor. Keek vanochtend op mijn Rabo rekening en ik stond zo gigantisch in de plus! Ik wist niet wat ik zag. Dus ik open m'n rekening en zie dus waardoor het komt. Het kwam van m'n vaders rekening met de opmerking 'absurde bonus'. Mijn vader heeft van z'n werk een gigabonus gehad en mijn ouders hebben een ontzettend hoog bedrag overgemaakt aan mijn zusje en aan mij. Ik kan het nog steeds amper geloven. De roodstand is weg en m'n doorlopend krediet is heel erg gezakt. De definitieve stand zet ik begin maart neer wanneer de rentes weer zijn verrekend.

Ik zat bijna te trillen op m'n stoel. Besef het nog steeds amper. Voel me wel soort van bezwaard maar ik weet dat m'n ouders blij zijn dat ze dit hebben kunnen doen. Ben er ontzettend blij mee. :)

Ben eigenlijk bijna een beetje bang, na zoveel zonneschijn hoop ik niet dat het gaat regenen! :o
Aan de andere kant, er is ook veel regen geweest :)

Boeddha

Wow, wat een geweldige lieve ouders Joy!! Koester dit gevoel en bovenal...geniet er van!
Be strong, have faith!

Marjan12

nooitmeer

Duurt even voor dat al dat water verdampt is hoor. Dat geeft jou mooi de tijd om een mooi dak te bouwen zodat je bestand bent tegen de regen.

Maar een heel mooi gebaar van je ouders!
zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder!

tuthola

Zooo lieve Joy wat lief van je ouders, na het onwerkelijke gevoel zal er straks opluchting zijn, TOP ouders heb jij :-).....geniet ervan meid.

Knibbel

Joy, wat vind ik dat zo fijn voor jou. Het is je van harte gegund. En wat een superlieve ouders heb jij.....

Ik maak in ieder geval een dansje voor jou!!  :D :D :D

“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

Joy2014

Ontzettend bedankt allemaal voor jullie lieve reacties :)