leningen Joy gaat de goede kant op

Started by Joy2014, Dec 19, 2014, 03:55 PM

Previous topic - Next topic

Chrissie

Ik sluit me helemaal aan bij tuthola je mag en kan hartstikke trots op jezelf zijn, je hebt een goede prestatie geleverd in die jaren.

Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Joy2014

Dank jullie Tuthola en Chrissie :D

Fijn om te horen :)

Joy2014

Ik kon het bijna niet geloven! Ben gisteren gebeld door een werkgever om me uit te nodigen voor een gesprek. Ik heb hier niet echt ervaring in dus ben zeer verbaasd maar ook benieuwd!
Ik ben nog niet superzenuwachtig gelukkig. Ben bezig om een nieuwe rits in m'n broek te zetten, heb 1 echt nette broek en daarvan is de rits kapot, maar komt goed.
Ik hoop ontzettend dat het leuk is en dat het goed gaat morgen.

Jullie horen het wel :)

Boeddha

Succes! (Met het gesprek en je rits )
Be strong, have faith!

Knibbel

Spannend Joy!!  Succes morgen. Duim voor je voor dat het wat gaat worden.
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

Joy2014

Dank jullie dames!! :)

De rits is soort van, op een primitieve manier, gelukt. Hij zit aan de zijkant en m'n shirt valt er grotendeels overheen. ::)

tuthola

Joy2014

Dank je Tuthola :)

Ik hoop heel erg dat ik een kans krijg.
Probleem is dat je soms bij klanten op bezoek gaat en ik wel mijn rijbewijs heb maar geen auto heb en geen auto rij. Ik vind het doodeng namelijk.
Als het om klanten werven in mijn woonplaats gaat is het geen probleem, fiets en snorbrommer, maar ben zo bang dat dit nadelig is.

Aan de andere kant is het een voordeel dat hij niet makkelijk mensen kon krijgen (wat mij verbaasde aangezien ik altijd 1 van de 150 sollicitanten was ofzo).

Vind het nu een beetje spannend maar ik voel me nog steeds niet heel erg vreselijk. Hoop dat ik mezelf blijf en ook mijn zegje kan doen.

Nou ga nu mijn kleine monstertje wakker maken en daarna mezelf even fatsoeneren ;)

mican63

Hoi Joy2014.

Heel veel succes, zet um op!

Joy2014

Dank je Mican :)

Nou goed nieuws, ik snap er niks van maar begin morgen! Het lijkt leuk, aardige mensen. Ik heb altijd wel even nodig om te wennen en ben nu wel een beetje zenuwachtig.

Het is eerst een proefperiode van twee maanden. Mocht ik het werk goed doen dan krijg ik een half jaar contract na die 2 maanden. Zo niet dan houdt het op. Ik heb geen flauw idee hoe het zal gaan want ik heb die ervaring niet en misschien past het niet bij me, maar ik ga m'n best doen en we zien wel hoe het gaat.  :)

Mocht het zo goed gaan dat ik na die 2 maanden een contract krijg moet ik even kijken of ik ga rondkomen, het is toch 16 uur per week. Ik krijg dan wel weer wat vd Belastingdienst wat ik nu niet krijg, tenminste als ik boven de 5000 verdien dit jaar nog.

Ik ga even berekeningen maken.

In mijn enthousiasme zei ik trouwens dat ik morgen kan beginnen maar volgende week heeft mijn dochter vakantie. Nu had ik de bso gebeld en die is propvol! Gelukkig kan m'n moeder nog 1 dag extra oppassen en kan ik 2 dagen werken. Heb dit al gemeld en dit was gelukkig geen probleem :)

tuthola

Wat leuk voor je Joy ik neem aan dat ze in je geloven dat jij geschikt voor de baan bent, komt vast goed :-)

Be

Gefeliciteerd met je baan! Goed joh!!!

Joy2014

Dank jullie!!! :D

Ja ik ben blij en een beetje zenuwachtig. Ik kom misschien niet heel enthousiast over maar dat is een beetje de spanning en doordat ik het idee heb dat ze niet veel mensen voor deze functie konden vinden haha. En ik het maar moest worden. Plus dat het toch te krap wordt om van rond te komen, zeker met mijn DL die ik natuurlijk af moet lossen. Dan maar aanvullende WW en wanneer het zo ver is aanvullende bijstand indien ik geen meer uren kan krijgen. Deze tijd mag je in je handjes knijpen met een baan ook al is het te weinig uur!

Hoe dan ook. Ik heb deze kans gekregen en ga hem goed benutten! :)

Knibbel

Joy, wat goed dat je die baan hebt gekregen. Dat je wat nerveus bent is, denk ik, toch wel normaal. Ik zou het in ieder geval wel zijn als ik aan een nieuwe baan zou beginnen. Maar wie weet valt het achteraf reuze mee en krijg je er plezier in. En wie weet kun je later meer uren erbij krijgen. Weet natuurlijk niet of dat mogelijk is bij deze baan, maar je weet maar nooit. Wens je in ieder geval veel succes....
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

Joy2014

Dank je Knibbel! :)
Het is ook logisch, ik denk dat iedereen zenuwachtig is voor zijn eerste werkdag. Maar ben ook iemand die niet houdt van veranderingen. Ik zou graag een baan willen en de rest van m'n leven op dat zelfde plekkie blijven zitten, heb totaal geen ambities ofzo. Mijn antwoord op de vraag: hoe zie je jezelf over 5 jaar? Zou dan ook zijn: precies zoals nu maar dan met een leuke parttime baan, en schuldvrij uiteraard :)

En stel dat ik toch beval, wie weet kunnen er inderdaad een paar uurtjes bij. Mijn maandlast wordt ook telkens iets lager doordat de schuld en rente daalt.

Nou jullie horen morgen hoe het is gegaan :) Tegen m'n dochter zeg ik altijd: wat is nu het ergste dat kan gebeuren? En als ik dat mezelf vraag is het antwoord: dat ze na dag 1 zeggen: ga maar weer dit wordt niks. M'n dochter zegt: en dat je jezelf volledig voor schut zet. Haha ;D