Minnelijk traject en geld ontvangen

Started by cp2014, Dec 18, 2014, 01:59 PM

Previous topic - Next topic

cp2014

Mijn to is voor niks geweest, want beroep van man is ongegrond verklaart. Hij heeft nu dus geen baan, geen zw uitkering en zijn ww uitkering verspild. Hij had niet moeten luisteren naar zijn flut advocaat, maar gewoon ww moeten aanvragen in de periode dat hij bezwaar en beroep had aangetekend.
Plus hij begint met een emdr therapie en behandelingen dus echt solliciteren kan hij nu ook niet.
Balen hoor.
Kreeg vandaag ook te horen dat we niet in aanmerking komen voor maatschappelijke participatie van de gemeente omdat we met ons vtlb 20 euro te hoog zitten.
Dit jaar geen vakantie, geen reparatie van de lekkage, geen poort voor de achtertuin, geen fiets voor de kinderen. Ik klaag niet hoor, ik ben echt blij met schuldsanering, maar het valt me even zwaar.
Wat me het meest bezighoud is hoe gaat man weer werk vinden? Wat als therapie niet genoeg helpt en hij weer terugvalt? Hoe verklaar je de gaten in je cv. Het is al zo moeilijk op de arbeidsmarkt, vooral als je administratief hebt gestudeerd. Vind het niet prettig dat hij thuis zit. Ik kan daar niet zo goed tegen.
Nou ja de zon schijnt in ieder geval buiten

Smile

Hallo,
Lees net  jouw  verhaal, niet  leuk zoals  dit gelopen is.Maar jullie  hebben in ieder geval een  VTLB ongeacht of je man  een uitkering heeft. Hopelijk  gaat de  therapie  een positieve bijdrage leveren aan zijn gezondheid.  Ik wens  jullie  veel sterkte  en vooral een goede gezondheid. 
Groetjes  :)

Joy2014

Ik heb geen advies of tips voor je maar wil zeggen dat ik het erg naar vind dat het momenteel niet zo lekker gaat om het zo maar even te zeggen. Ik hoop dat het met je man ook langzamerhand de betere kant op zal gaan. Heel veel sterkte

cp2014

Quote from: Joy2014 on Mar 10, 2015, 10:43 PM
Ik heb geen advies of tips voor je maar wil zeggen dat ik het erg naar vind dat het momenteel niet zo lekker gaat om het zo maar even te zeggen. Ik hoop dat het met je man ook langzamerhand de betere kant op zal gaan. Heel veel sterkte

Ja dat is waar. Maar het bevordert zijn kansen op de arbeidsmarkt niet zeg maar. Het is voor je zelf prettig als je werkt, ook al voel je je niet op je best.
Nou ja we zien het wel. Voor hem zal er toch ook wel ergens een baan moeten zijn.
Bedankt allen!