Mijn to is voor niks geweest, want beroep van man is ongegrond verklaart. Hij heeft nu dus geen baan, geen zw uitkering en zijn ww uitkering verspild. Hij had niet moeten luisteren naar zijn flut advocaat, maar gewoon ww moeten aanvragen in de periode dat hij bezwaar en beroep had aangetekend.
Plus hij begint met een emdr therapie en behandelingen dus echt solliciteren kan hij nu ook niet.
Balen hoor.
Kreeg vandaag ook te horen dat we niet in aanmerking komen voor maatschappelijke participatie van de gemeente omdat we met ons vtlb 20 euro te hoog zitten.
Dit jaar geen vakantie, geen reparatie van de lekkage, geen poort voor de achtertuin, geen fiets voor de kinderen. Ik klaag niet hoor, ik ben echt blij met schuldsanering, maar het valt me even zwaar.
Wat me het meest bezighoud is hoe gaat man weer werk vinden? Wat als therapie niet genoeg helpt en hij weer terugvalt? Hoe verklaar je de gaten in je cv. Het is al zo moeilijk op de arbeidsmarkt, vooral als je administratief hebt gestudeerd. Vind het niet prettig dat hij thuis zit. Ik kan daar niet zo goed tegen.
Nou ja de zon schijnt in ieder geval buiten