Goede Dagen!

Started by Bloem2, Dec 17, 2014, 09:48 PM

Previous topic - Next topic

Bloem2

Ik wens jullie allen Goede Kerstdagen en een fijn
en vooral gezond 2015!
2015 een jaar met kansen en mogelijkheden om te benutten!

Chrissie

Sluit me bij jou aan Bloem, wens ook iedereen een hele fijne feestdagen en een goed gezond 2015.
En ik hoop dat er velen uit de schulden komen dat zou heel fijn zijn!!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

An0niempje

Ik sluit me ook aan bij mijn voorgangers.
Dat 2015 een jaar van nieuwe kansen mag worden, maar daarvoor hopelijk allemaal gezellige dagen met de kerst.
Kerst heeft voor mij als christen toch altijd een belangrijke, mooie lading :)

chapter

ik wens iedereen ook een mooi stabiel 2015.
Gisteren door verstopte afvoer waterlekkage flink balen water kwam uit muur sijpelen dus min laminaat in washok staat bol van het vocht.
De muur ziet er niet uit waar vocht uit liep en op laminaat beneden kwam. (daar ligt goed laminaat en valt schade mee lichte verandering in topdek bij v groef. Hopelijk wordt het goed geregeld met verzekering en later met bwv... zucht zo net voor de feestdagen

lonkes1984

Oh nee, wat vervelend Chapter! Sterkte ermee!

Voor iedereen mooie kerstdagen en een gelukkig en gezond 2015!!  :-*
Don't look back.... You're not going that way!

hoopvol

Voor iedereen hier op het forum, hele fijne feestdagen en een mooi 2015 in goede gezondheid.
Dat iedereen de kans krijgt zijn schulden naar een lager niveau te krijgen! Xx

Kaatje

Hele fijne feestdagen voor iedereen! :)

jan

Ik wens iedereen ook een fijne kerst en gezond nieuwjaar toe!
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Knibbel

Ik wens ook iedereen hele fijne feestdagen en voor 2015 de beste wensen, goede gezondheid.

En ik wil iedereen de hoop en het vertrouwen toewensen dat zij in de verte van deze donkere en akelige tunnel een  lichtpuntje mogen zien schijnen, hoe minuscuul ook. Want het is deze hoop die ons allen de kracht en moed geeft om door te gaan, door te zetten om naar dat licht te lopen, te kruipen, te rennen!!

Dat 2015 ons allen weer een stuk dichter bij dit doel moge brengen.....

“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

peter

Ik wens jullie ook een fijne kerst en een gelukkige toekomst!
Peter
Administrator Forum

Boeddha

Ook ik sluit mij van harte aan; hele fijne Kerstdagen en mag 2015 een jaar worden dat de schulden gaan slinken de contacten met de schuldeisers goed verlopen en dat dit forum een plek blijft waar we ons verhaal kunnen blijven delen en een luisterend oor en een schouder blijven vinden. En dat alles in goede gezondheid!
Be strong, have faith!

marco

Ik wens jullie ook een prettige kerst en alle wensen voor een gelukkig nieuw jaar!
Marco en Bianca

tuthola

Ondanks ons krappe budget hoop ik dat we er allemaal een fijn feest van maken met de mensen die ons dierbaar zijn.

rosalien

Iedereen fijne feestdagen gewenst en een goede gezondheid.
Ook een mooie gelegenheid iedereen hier te bedanken voor de steun en hulp en vooral het luisterend oor, Bedankt iedereen!

:D

flits

fijne dagen allemaal
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016