Ik hoop ook voor een nieuwe kans voor je.
Laatste tijd te druk gehad, dus kwam niet aan dit forum toe, dus verder niet ingelezen in je situatie.
Ik wil wel echt benadrukken: mocht je kiezen voor beschermingsbewind, mocht je denken, dat dit voor jou echt de goed oplossing is (goed tegen elkaar afwegen, omdat hier boven ook budgetbeheer wordt genoemd, daar heb ik geen ervaring meer), laat je dan goed informeren en als je een bewindvoerder hebt gevonden, probeer er dan achter te komen wat voor ervaringen mensen met die bewindvoerder hebben. Zelf er 2 gehad, waar ik hele slechte ervaringen mee heb en dan raak je nog verder van huis. Een bewindvoerder die stopt met de huur van je huis te betalen en die rekeningnummer van een andere cliënt voor jouw toeslagen doorgeeft, daar zit je niet op te wachten. Ik ben tot de conclusie gekomen, dat ik het zelf beter kon en ben ook, nadat ik de ergste puinhopen van bewindvoering opgeruimd had, stabiel gebleven qua vaste lasten. Ik weet wat er inkomt en ik weet wat er uitgaat. Ook nog een optie misschien: schuldmaatje (oa kerken doen dat, hoef je naar mijn weten geen lid van de kerkelijke gemeente voor te zijn)/hulp bij thuisadministratie van Humanitas).