Minnelijk traject mislukt

Started by JohnD, Nov 30, 2014, 09:37 AM

Previous topic - Next topic

JohnD

Hallo allemaal,

Daar waar we enigzins nog goede hoop hadden hebben we nu de bevestiging dat het minnelijk traject via de Kredietbank is mislukt. De reden:

De grootste schuldeiser (bank, 99.000,-) gaat niet akkoord met een voorstel van 9,75% omdat de kinder alimentatie niet nihil is gesteld maar opgenomen is in het VTLB.

De andere 2 schuleisers (35.000,- en 6000,-) hebben nog niet eens gereageerd.

De grootste schuldeiser geeft dus aan meer binnen te kunnen halen bij een WSNP traject omdat de kinder alimentatie dan nihil danwel naar beneden wordt gesteld...

De kredietbank en de SHV geven aan dat een procedure starten geen zin heeft om bovenstaand en a.s. Vrijdag gaan we nu een WSNP traject opstarten..helaas.

De SHV verwacht pas in februari een eventuele uitspraak.

Weer in spanning afwachten dus :(

Boeddha

Wat ontzettend jammer! Inderdaad in de WSNP wordt de alimentatie op nihil gezet, ik weet niet of je op goede voet staat met je ex, anders kan je haar daar al op voorbereiden.

Hou er wel rekening mee dat vanwege het mislukken van het minnelijke dat jullie weer vogelvrij verklaard zijn voor de schuldeisers en zij weer beslag kunnen leggen.

Heel veel succes met het wachten tot zittingdatum!
Be strong, have faith!

JohnD

Ex heeft helaas al aangegeven alleen gedwongen de kinderali te verlagen via de WSNP...

Ik hoop dat de schuldeisers nog even geduld hebben tot de zitting :(
Maar met de dure decembermaand vrees ik het ergste.

Tot op heden is er nog geen beslag gelegd o.i.d.

lonkes1984

He wat shit... Sterkte met de komende onzekere maanden!
Don't look back.... You're not going that way!

Knibbel

Jeetje, dat is inderdaad erg jammer. En ook vervelend dat je nu weer zolang moet wachten voor je bericht hebt over de WSNP.

Sterkte nog voor de komende maanden....
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

JohnD

Vanaf vandaag toegelaten in de WSNP

We kunnen eindelijk aan beginnen!

tuthola

Gefeliciteerd John, het aftellen gaat beginnen :-)

Anna-Sandra