Hallo Beste Forum bezoekers....
Het is een tijdje stil geweest rond mijn account.
Maar gezien er zich weer nieuwe ontwikkelingen zijn voorgevallen dacht ik ik gooi er weer eens een topic tegen aan...
Afgelopen maandag kreeg ik een Persbericht van het hoofdkantoor van mijn werkgever...
Na het leze hiervan zonk mijn moet in de schoenen, en Gisteren avond zijn we ingelicht door de heren...
Harense Smid waar ik werkzaam ben gaan een fusie aan met BCC.
Echter van de 40 filialen (Him Retail) 16 direct over naar BCC, 4 filialen zullen behouden blijven van 10 filialen gaan dicht maar het personeel gaat over naar BCC, en de overige 10 filialen word afstand van gedaan en net in een van die laatste 10 ben ik werkzaam. dit alles gaat uiterlijk 1 Feb. 2015 over de bühne... en ben met 3 maanden weer een wandelende schietschijf omdat er géén aflossings- / leef capaciteit over. Maar zomaar een andere baan aannemen gaat bij mij niet omdat ik al bijna 1 jaar ziek thuis zit en voel me met de dag minder energie om er voor te gaan, ik kan nog minder onthouden en en om over concentratie maar te zwijgen.
Nadat ik letterlijk bijna alles kwijt ben heb ik ook geen werk meer...
Ik weet het niet meer.
Groet allemaal bedankt voor de steun en waarschijnlijk word dit een vaarweltopic.