2014 Ga ik afsluiten met verlies en er mee daelen! (of niet)

Started by La Chouffe, Nov 20, 2014, 03:49 PM

Previous topic - Next topic

La Chouffe

Hallo Beste Forum bezoekers....

Het is een tijdje stil geweest rond mijn account.
Maar gezien er zich weer nieuwe ontwikkelingen zijn voorgevallen dacht ik ik gooi er weer eens een topic tegen aan...

Afgelopen maandag kreeg ik een Persbericht van het hoofdkantoor van mijn werkgever...
Na het leze hiervan zonk mijn moet in de schoenen, en Gisteren avond zijn we ingelicht door de heren...
Harense Smid waar ik werkzaam ben gaan  een fusie aan met BCC.
Echter van de 40 filialen (Him Retail) 16 direct over naar BCC, 4 filialen zullen behouden blijven van 10 filialen gaan dicht maar het personeel gaat over naar BCC, en de overige 10 filialen word afstand van gedaan en net in een van die laatste 10 ben ik werkzaam. dit alles gaat uiterlijk 1 Feb. 2015 over de bühne... en ben met 3 maanden weer een wandelende schietschijf omdat er géén aflossings- / leef capaciteit over.  Maar zomaar een andere baan aannemen gaat bij mij niet omdat ik al bijna 1 jaar ziek thuis zit en voel me met de dag minder energie om er voor te gaan, ik kan nog minder onthouden en en om over concentratie maar te zwijgen.
Nadat ik letterlijk bijna alles kwijt ben heb ik ook geen werk meer...

Ik weet het niet meer.
Groet allemaal bedankt voor de steun en waarschijnlijk word dit een vaarweltopic.
Wetende dat er lotgenoten zijn die dit lezen, begrijpen en reageren is op zichzelf al een medicijn!

Chrissie

La Chouffe,

Kan me je gevoelens van machteloosheid heel goed voorstellen maar ga naar je huisarts laat die je door verwijzen naar een psycholoog of iemand anders.
Voor jou gaat de zon ook weer eens schijnen geef de moed niet op!

Hoop over een poosje toch weer iets van je te lezen, er zijn nog heel veel mensen die om je geven probeer dat voor ogen te houden!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

jan

Beste La Chouffe,

Ik begrijp dat het niet goed met je gaat en je het totaal niet meer ziet zitten. Er zijn altijd mensen die om je geven en na slechte tijden komen er ook goede tijden.

Maar het is nu echt zaak dat je naar de huisarts gaat en jou (echte) gevoelens neerlegt. Je zit nu in een vicieuze cirkel naar beneden, als je geen actie onderneemt ga je er ook niet uitkomen. 
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Smile

Beste La Chouffe,
Dit is idd een situatie   waar men niet  blij van wordt, heel vervelend.Kan me voorstellen dat je er depri  van  wordt, zoals eerder geadviseerd  werd: ga naar  je huisarts en vraag om  hulp ! Dit is  de belangrijkste  stap voor dit moment. Helaas heb je niet in de hand  wat er  met  het bedrijf waar je in dienst bent gebeurt. Het wordt hoe dan ook, proberen door te blijven gaan, hulp zoeken en aanvaarden ,  na verloop  van tijd  komt  alles weer op zijn pootjes  terecht , ook al zie je dit nu nog niet. Wij hebben  zulk een zelfde stiuatie gehad , tot 3x toe  achter elkaar de baan verloren om economische redenen , dat is  echt balen. Toch zijn we positief  gebleven  en  is er plots  n   aanbod  gekomen  voor n nieuwe job , dan zie je aan het eind  van de tunnel weer n lichtpuntje . Ik wens je veel  sterkte  en succes , blijf ervoor gaan  dan komt voor jou  ook weer n  dag  dat het weer  de goede kant op gaat TOI  TOI  TOI   ;)

Temudjin

Dit is gewoonweg deprimerend.. ik kan wel honderden cliche one liners bedenken maar op het einde van de dag is het gewoon zo dat niemand je snapt. Toch wil ik je adviseren om je mentaliteit op te bouwen, verander al je verdriet in opstand , dat is namelijk ons meest heiligste plicht ..Opstand ! vecht ertegen. Ga voor alles.. laat jezelf niet kleineren en sta op. Met uiteraard de nodige hulp van de nodige mensen.

Ik wens je echt heel veel succes en sterkte ! moge de engelen over je waken !

peter

La Chouffe, voor jou gaat de zon ooit weer schijnen. Het zal een lange reis voor je worden om dit voor elkaar te krijgen. De deur om aan deze reis te beginnen hoef je enkel maar te openen, want je hebt zelf de sleutel in je hand!!
Peter
Administrator Forum

Temudjin

Ik weet hoe jij je voelt..ik voel me ook erg deprimerend maar weet je.. een mens heeft geen keuze dan zich te verzetten hoe hopeloos hij/zij is.
Lijden versterkt het karakter !