Ff klagen grrrr

Started by lonkes1984, Oct 28, 2014, 01:21 PM

Previous topic - Next topic

lonkes1984

Mijn minnelijke traject loopt sinds anderhalf jaar bij plangroep (na een heel moeilijke start, welke sommige zich mss nog herinneren...)

Afgelopen april kregen we (bewindvoerder en ik) te horen dat de vaste mevrouw daar wegging (zij zat er 4 dagen) en dat er een mijnheer 2 dagen in de week voor terug kwam.
We hielden ons hart al vast want die mevrouw kwam al om in het werk, laat staan dat iemand het in 2 dagen moet rooien, maar goed.

In mei alles aangeleverd voor de jaarlijkse controle in juni. Tevens een gesprek gehad over afkoop van mijn traject.

2 maanden later nog steeds niets gehoord, niet over afkoop, niet over de controle.
Verschillende mailtjes gestuurd waar geen reactie op kwam. Bewindvoerder laten bellen. Hij was er mee bezig, kwam allemaal in orde voor het eind van het jaar.

Vandaag... Ik stuur een mailtje. Krijg ik een automatisch mailtje terug van plangroep dat betreffende mijnheer niet meer werkzaam is bij plangroep  :o
Zomaar... Zonder dat cliënten weten bij wie ze nu terecht moeten....

Bewindvoerder gebeld, die viel bijna van haar stoel af.
Ze gaat nu bellen naar de gemeente, en zou me dan iets laten weten.

Frustrerend grrrr  >:(
Don't look back.... You're not going that way!

Boeddha

Oew zo herkenbaar!!! Ik heb dat ook gehad in mijn minnelijk traject! Ik heb tijdens mijn traject (welke mislukt is) wel 4 contactpersonen gehad, waardoor mijn voorloop traject vele malen langer heeft geduurd dan anders!
Ik heb ook een klacht ingediend bij de gemeente en ik ben in mijn gelijk gesteld, niet dat dat iets uitmaakte maar toch ;-) stukje genoegdoening!

Rustig blijven inademen en laat je bewindvoerder (die volgens mij echt heel fijn werkt levert!) het maar opknappen!
Be strong, have faith!

lonkes1984

Dank je Boeddha!

Ik zei net ook tegen mijn bewindvoerder, ik ben echt blij dat mijn traject tenminste al loopt. Als je nu dus in het voortraject zou zitten had je gewoon pech, vooral zoals bij mij met alle gezeik met mijn ex, waardoor advocaat, schuldhulpverlener en bewindvoerder echt goed samen hebben moeten werken.

Ik krijg er gewoon zenuwen van. Ben blij dat we wel in juni een uitbetalingslijst ontvangen hebben, en dat heeft mijn bewindvoerder ook allemaal uitbetaald naar de schuldeisers.
Daar kan dus geen gezeik om komen, maar toch... Zucht... :-\

Marjan12

Hier kom je nog verder mee in de ellende. Het kan wel worden opgelost, maar gevoelsmatig zit het je niet lekker.

lonkes1984

Nee zit inderdaad niet lekker Marjan12...
Na wat rondbellen is mijn bewindvoerder er achter wie de 'opvolger' is. Ze gaat morgen contact opnemen.
Het zou toch netjes zijn als plangroep, en anders de gemeente, de cliënten een brief stuurt als zoiets veranderd  >:(

Marjan12

Met internet en andere communicatiemiddelen die er zijn, moet dit niet kunnen.