Abn Amro via Lindorff en Flanderijn

Started by Iemand, Oct 20, 2014, 05:05 PM

Previous topic - Next topic

Iemand

In mijn opvoeding en verleden zijn er dingen gebeurd waar ik nog te jong was om vat op te hebben die verantwoordelijkheden met zich meebrachten waar ik totaal niet klaar voor was.
Ik was te jong voor een goed betaalde baan maar mijn huur ed bleef wel gewoon torenhoog en zo begin je het ene gat met het andere te dichten en voor een tijdje gaat het goed maar je verzuipt er toch een keer in.
Op een gegeven moment gaat het leven zo snel je krijgt een vriendin een kind maar je schulden zijn er nog en je vriendin heeft ze ook.
Samen hebben we een lening bij Abn afgesloten die we in het begin gewoon konden betalen.
Na een tijdje gingen wij uit elkaar we hadden een huur huis samen, een lening, vele andere rekeningen meubels en een kind.
Om een lang verhaal kort te maken zij heeft alles nog en ik de schulden,  ik zwaar depressief met alles erop en eraan baan en huis kwijt dus dakloos.
Niet dat ik mezelf schoon wil pleiten maar iedere actie heeft vroeg of laat zijn reactie.
Na wat geploeter 2 jaar lang en inmiddels een jaar een vaste baan te hebben en de meeste deurwaarders ook een jaar een regeling getroffen te hebben gaat het de goeie kant weer op.
Ik heb lang getwijfeld en me aangemeld bij de schuldhulpverlening omdat na ik een nieuw huis betrad op mijn naam de schuldeisers niet te houden waren en ik met de handen in het haar zat.
Na 3 maanden toch maar eens bellen met de schuldhulpverlening en er was niets bekend over mijn aanmelding, ik had al wat regelingen rond en ging het toch zelf proberen ik betaal 850 euro per maand af maar het lukt wel!
Ik ben al mijn boekhouding van voor 2012 kwijt en heb dus niets meer om de schulden te controleren en ik neem alles maar aan.
Ik denk echt dat ik veel meer betaal als dat er daadwerkelijk kosten gemaakt zijn.
Flanderijn stuurt namens Lindorff een som van meer dan 3000 euro om te betalen binnen 5 dagen ik gelijk een regeling getroffen en toen kwam er even 1300 euro bovenop!
Ook heeft mijn ex meegetekend en mee geleend maar daar is niets over terug te vinden en bellen heeft ook totaal geen zin want je word gewoon afgepoeierd.
Zo krijg ik ook cjib bekeuringen van brommers die niet verzekerd zijn waarvan er eentje 7 jaar geleden vernietigd is door de politie en de ander verkocht 3 jaar geleden onderhand heeft het rdw er eentje van mijn naam afgekregen maar de bekeuring blijft staan WTF het maakt niet uit wat ik doe het blijft maar komen..
Ik kan een boek volschrijven met al die onzin en dan moet ik nog 30 worden wat staat me nog meer te wachten?
Ik wil niet klagen maar toch, een zaak ergens tegen beginnen gaat ook niet aangezien ik de advocaat niet kan betalen mijn huidige vriendin werkt ook en haar salaris word ook meegerekend en dat ik schulden heb en afbetaal daar hebben ze geen boodschap aan is gebleken.
Een advocaat om mijn kind te kunnen zien kan ik ook niet betalen en dat terwijl ik netjes zorgplicht a 215pm betaal voor mijn zoon.
Ik doe echt hard mijn best om alles te kunnen regelen met van alles en nog wat ik heb er gewoon een week vakantie voor op genomen maar nog blijft de druk in me hoofd zitten dat ik iets vergeten ben het lijkt wel een obsessie te worden.

Ik heb veel meer geschreven as dat eigenlijk de bedoeling was dus ik stop er mee.
Wie na het lezen van dit verhaal misschien wat tips voor me heeft dan ben ik heel erg dankbaar, ik heb al veel geprobeerd maar misschien dat ik iets heel simpels over het hoofd zie.

Groeten..

sacredfour

Ik mag aannemen dat je ex het ouderlijk gezag over het kind heeft. Heeft een rechter dit bepaald? Is er dan geen omgang regeling getroffen?
Wat is er afgesproken bij de scheiding? Is er überhaupt een scheiding geweest?

Hebben jullie beiden voor de ABN amro lening getekend dan zijn jullie beiden aansprakelijk. De bank  zal de partner aanspreken waar het geld het makkelijkste te halen is.
Het is jammer dat je hier al een betalingsregeling heb getroffen.  Ik zou ze de incassobrief sturen. Pas deze enigszins aan waar staat:
http://www.schulden-vrij.info/index.php/topic,47789.0.html

In het geval dat er een vordering is die ik wettelijk schuldig ben, dan zou ik deze graag willen voldoen zodra er duidelijkheid is hierover en zodra ik de volgende document(en) van u ontvangen heb:
In:
In het geval dat er een vordering is die ik wettelijk schuldig ben, dan zou ik  graag met mijn betalingsregeling willen doorgaan  zodra er duidelijkheid is over deze vordering en zodra ik de volgende document(en) van u ontvangen heb:

Dit houdt ze voorlopig even stil, nu ze moeten bewijzen dat ze de vordering in handen hebben.

Wat het CJIB betreft moet je wel de juiste bezwaarprocedures doorlopen en dan naar de rechter gaan.
De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.