Mijn Bewindvoerdster

Started by tonnie64, Oct 15, 2014, 09:38 AM

Previous topic - Next topic

tonnie64

Moest vandaag contact leggen met mijn bewindvoerster mevr janssen van bewind Venlo, ze was even buiten de deur, collega van haar gesproken, ze neemt contact op met mij voor een huisbezoek. Uitgelegd dat ik mijn auto nodig heb voor woon werkverkeer en dat hij op mijn naam moet staan voor de parkeer vergunning, mocht van hun, dus dat probleem is meteen opgelost. ze gaf aan dat de bank mijn bankpas kan blokkeren, moest ik meteen bellen, regelde hun dat dit opgelost zou worden, ik vraag me wel af waar ze terug kunnen vinden dat ik toegelaten ben in de wnsp en of ik dat zelf terug kan vinden, weten jullie dat ??

Tonnie64

Boeddha

Hoi,

Dat is fijn dat ze dat al aangeven over je auto, alleen zij bepalen dat niet. Dat doet de Rechter Commisaris die moet toestemming verlenen.

In het landelijke register kan een ieder het terugvinden dat je in de WSNP zit, tevens wordt er een advertentie geplaatst in de Staatscourant.

Het register kan je hier vinden:

http://www.wsnp.rvr.org/registers/registersschuldsaneringen.cfm?section=burger

Succes.
Be strong, have faith!

chapter

vaak duurt dat 2 weken eer jezelf het in register ziet.
eerst komt er nog vonnis.
Bij mij was dat ook zo had 2 dagen na toelating andere suto gekocht. ook netjes gemaild.

of je vtlb erop wordt aangepast ligt weer eraan noodzaak
krijg je vtlb correctie vervalt je reiskostenvergoeding. die valt dan in boedel
nu zal je vtlb er toch anders uitzien omdat je kosten kunt delen.
bij website van wsnp kun je vtlb berekenen. ik vond het goed kloppen met waar bwv op uitkomt.
Wanneer begin je met je nieuwe job

tonnie64

hoi hoi, Ik begin as maandag met mijn nieuwe job, afgelopen 2 dagen mee gekeken en maandag beginnen. de bewindvoerster zei ,omdat het een auto van 15 jaar oud is, dat ze me die echt niet af gaan pakken en de auto is aan gekocht vorig jaar door mijn man via zijn zaak,plus dat ik hem nodig heb voor woon werk verkeer.

Krijg ik dat vonnis thuis gestuurt?, bewindvoerster komt eind van de maand op huis bezoek, ben benieuwd

tonnie64

Vonnis is binnen en ook een brief van bewindvoerster

daar staat in dat ze van alle bankrekeningen van de laatste 6 maanden afschriften wil hebben, geldt voor mijn ene bankrekening, spaarrekening heeft de bank al laten vervallen, ik zit alleen in wnsp, wij zijn getr op huwelijkse voor waarden en partner heeft een zaakje, hoeven ze van hem toch geen bankafschriften???? hun maken toch niet uit wat hij uit geeft of zo??? ik meende te weten dat zij alleen het inkomen van mijn partner wilden weten, ivm vtlb, weten jullie dat?

sorry kom ik weer met mijn vragen

chapter

zover ik weet van beide ook al zit hij niet in wsnp
of ze alleen betaalrekening willen inzien of ook de zakelijke rekening weet ik niet.Mogelijk wel papieren van omzetbelasting

wat voor werk ga je nu doen,lijkt het je iets na inwerken

tonnie64

Ja de omzet belasting zou ik normaal vinden, maar toch niet de zakelijke rekening en zo, vind ik beetje ver gaan, van mij mogen ze alles zien, maar vind dat wel erg ver gaan, voor iemand die er helemaal buiten staat, we hebben verder niets te verbergen, maar ik vind het raar

Ik ga als receptioniste/ telefoniste werken in een massage salon en is erg leuk werk, wel lange uren, en ook veel werk met wassen en schoonmaken, maar  dat is even wennen

chapter

helemaal buiten staat die niet natuurlijk. als jullie inkomen gelijk is betalen jullie ieder helft vadt lasten en gaat er dus ook sat deel van je vtlb af.
als je geen36 uur kunt werken vraag dan een keuring anders moet je 4 keer per maand bij solliciteren naar 36 uur of baan erbij.
Klinkt goed fijn dat je nu iets hebt.
En je bent onder de mensen