Nog 3 dagen en dan D-Day

Started by tonnie64, Oct 10, 2014, 02:18 PM

Previous topic - Next topic

tonnie64

Even een updat

Gisteren de uitslag van mijn hart echo gehad, heb een licht terug lekkende hartklep, vandaar de ruis, was niet iets om mezelf druk over te maken dit hebben heel veel mensen, omdat ik 10 jaar geleden een licht hart infarct heb gehad, wel ieder jaar even een hart filmpje en elke 2  a 3 jaar een echo van het hart en aorta, het voordeel is dat ik een goede bloeddruk heb en een rustige hartslag, dat betekend dat mijn hart niet extra hoeft te pompen en het maar een lichte afwijking is. Dus ga ik me daar niet druk over maken.

Maar nu het goede nieuws, had vorige week een  sollicitatie gesprek waarbij ze me een 0 uren contract aanboden.... `maar  ze bleef bellen en vandaag toch het gesprek weer in gegaan, eerlijk verteld dat ik voor de rechtszaak sta as maandag en wat denk je, heb een jaar contract voor 24 uur per week op papier met proeftijd van 2 maanden, ze zei, waarom heb je dit niet eerder verteld, was alles rond geweest , hoefde me geen zorgen te maken over de parkeer kosten en zoals geloof ik Chapter of sacredfour al zei dat ik de auto wel op mijn naam mag nemen als de eigendoms papieren maar op man lief staan, dan kan ik een parkeer vergunning krijgen en nu zorgt ze dat ik zondag een door ons beiden getekend contract heb, wat ik maandag middag kan laten zien aan de rechter  :o :o :o :o ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D `Helemaal happppppyyy

Be

Wat ontzettend goed!!!!! Het eerste van je hart natuurlijk. Gezondheid gaat echt boven alles. En ten tweede natuurlijk met je baan!

tuthola

Gelukkig is het met een sisser afgelopen met je hart :-)
Top dat je nu een baan hebt en op die manier een hele goede indruk kan maken op de rechter a.s. maandag.
Zo zie je maar weer hoe het balletje raar kan rollen, op naar maandag met goede moed :-)