Nog 10 dagen en dan naar de rechtbank

Started by tonnie64, Oct 03, 2014, 09:14 AM

Previous topic - Next topic

gewoon

Hoi Tonnie

Denk ook dat je het even rustig aan moet doen tot dat je duidelijkheid hebt over je gezondheid en de rechter gesproken hebt.

Dus niet nog snel een auto op je naam zetten, voor een baan waar de uren die maakt niet zeker zijn.

Het zal tegen je natuur in zijn dat je afwachten nu beter is, maar het is nog maar voor een korte periode.

En ook met werk vinden ga voor dingen die zekerheid bieden,  dat heb je nodig zekerheden om verder te kunnen en denk ook dat een baan waarbij je enorm veel kilometers voor moet gaan maken met een auto uit 2000 ook zo wat,  die moet het ook nog jaren volhouden voor jullie.

Het is om tegen de muur op te kruipen, de wil hebben op zoek naar zekerheden en die komen nu eerst uit het ziekenhuis en rechtbank pas daarna kun je goed een nieuwe agenda invullen.

Hou je sterk

tonnie64

Dank jullie voor voor de lieve en bemoedigende woorden. Idd Gewoon even afwachten en was het na overleg ook echt niet van plan om nog even die auto op mijn naam te zetten. Het aftellen is nu echt begonnen en toch merk ik dat ik af en toe ook best nog wat kan lachen en zelfs zingen( :o) kan ik niet volgens manlief) heeft hij ook gelijk in hahaha) Vanavond ga ik naar een vriendin, waar we met alleen vrouwen lekker gaan dansen en eten en drinken,gewoon even genieten en de dingen los te laten.

Ik probeer positief te blijven, kan ik vandaag ook niet anders, er komt nu een heerlijk ontbijtje op bed aan, jammie ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

sacredfour

De geregistreerde persoon op het kenteken hoeft niet perse de eigenaar te zijn. Hij is wel diegene die verantwoordelijk is voor de verzekering en de wegenbelasting.  Dit staat ook op het kentekenbewijs.

De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

tonnie64

Hoi Sacredfour, mij werd verteld bij de sollicitatie dat de auto op mijn naam moet staan, anders kunnen ze geen parkeerkaart op mijn naam aanvragen bij het parkeer bedrijf, gaat op naam en kentekennr

sacredfour

tonnie64 je kan dus gewoon het kenteken op je naam zetten zonder dat je de eigenaar bent. Er moet dan natuurlijk wel ergens bewijs zijn zoals bv een koopovereenkomst met de echte eigenaar. Anders wordt er vanuit gegaan dat de kentekenhouder ook eigenaar is.
Mijn auto staat op naam van mijn moeder. Ik heb dan ook bij de overschrijving van mij auto de vorige eigenaar van de auto een verkoopcontract laten opmaken met mijn moeder als koper.
De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

Knibbel

Hoi Tonnie,  het is heel normaal dat hoe  dichter je bij de datum komt hoe meer je de spanning voelt opkomen. Maar ik zou het ook wat rustig aan doen, zeker nu je nog niet weet wat ze met je hartprobleem gaan doen.  En natuurlijk is het fijn en streelt het jouw zelfvertrouwen dat een werkgever interesse in je heeft en je graag in zijn bedrijf wilt hebben, menigeen zal daar een beetje jaloers op zijn, maar eigenlijk geeft dat alleen weer extra kopzorgen, twijfels, voor jou. Waar je nu als eerste aan moet denken is jouw gezondheid, jouw welzijn. Vind het dan ook een heel goede zet van jou om die werkgever te vragen op een later tijdstip hierop te mogen terugkomen. Als ie jou echt in zijn bedrijf wil hebben zal hij/zij zeker nog van zich laten horen.

Ik hoop natuurlijk ook voor je dat het probleem met jouw hart achteraf nog meevalt en dat er niet meteen een operatie nodig is. Zelf heb ik al jaren lekkende hartkleppen, zelfs bij beide kleppen. Maar door mijn uitstekende goede lichamelijke conditie heeft mijn hart zich aangepast aan de situatie. Natuurlijk voel ik wel de ongemakken hiervan zoals benauwdheid e.d. maar voorlopig hoef ik gelukkig nog lang niet onder het mes.

Veel sterkte nog met het wachten op de uitslagen,  duim voor je op positieve resultaten....

Heb je een leuke avond gehad met al die dames?
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

tonnie64

thanks sacredfour voor jou antwoord

En knibbeltje,  ze vermoeden het, ze weten het nog niet zeker, als het wel zo is wordt er toch gekeken voor een operatie, mijn vaders kant zijn allemaal aan het hart overleden, omdat ik tijdens een onderzoek van iets heel anders daar op uit kwamen, ik heb wel een iets of wat vergrote buikaorta en deze gaan ze elk jaar in de gaten houden en ik heb een ruis op mijn hart  en in die tijd viel ik flauw en bewusteloos neer , maar at ook niets en sinds ik ben gaan eten , ben ik niet meer flauw gevallen of zo, maar heb geen last van benauwdheid of zo. Wel moe, maar dat kan vd de stress zijn en medicatie,heb nu medicatie om toch wat rustiger te blijven, drink alleen nog maar caffeine vrij koffie en ben van 25 sigaretten per dag naar de 7 a 8 gegaan. Dus 9 ok de uitslag  om half 5pffffffffffffffffft

O jee manlief wil hier nog iets neerzetten ik weet niet wat :o

Goedemorgen allemaal

Wil graag mijn dank naar jullie uitspreken, mijn vrouw en ik hebben erg veel aan dit forum, mijn vrouw Tonnie vindt hier het medeleven wat ze helaas niet van haar familie krijgt.
Ik had van dit alles nog nooit gehoord, tot ik tonnie leerde kennen en zij in de molen verdween. Ze is van het begin aan eerlijk tegen me geweest ,maar we hadden allebei nooit kunnen denken wat voor zware weg dit zou worden, ik maak een hele diepe buiging met erg veel respect voor jullie allemaal. Tonnie wilde perse op huwelijkse voorwaarden trouwen, opdat ze mij er niet in wilde betrekken qua zaak en spullen, had met liefde alles opgeofferd voor haar............... Ja lieve Tonnie ook jij mag na alle ellende die jij al in je leven heb gehad , en dit er nog eens bij, in een grote zon gezet worden. Ondanks de zware tijden ben je er nog steeds voor iedereen, probeer je iedere keer weer op te krabbelen naar een tegenslag, je cijfert je weg voor andere, je bent lief en zorgzaam. Je hebt het niet eens in de gaten, maar je wordt door mij en mijn ouders op handen gedragen ,ondanks dat er mensen jou  en ons hebben laten vallen en er veel onbegrip is , zijn er nog steeds mensen om ons heen die er zijn.
Lieve lieve schat wil toch zeggen, ik hou van jou en we vechten er samen voor en nu op naar de uitslag en de zitting.
En Mensen hier allemaal heel veel succes en heel veel geluk en sterkte toegewenst  groetjes Bareld