Oproep: interviewserie over schulden

Started by _Schuldenaar_, Oct 02, 2014, 05:32 PM

Previous topic - Next topic

_Schuldenaar_

Beste forumleden,

Ik ben op zoek naar mensen die samen met mij onderdeel willen worden van een serie van ongeveer 5 interviewportretten (in woord en beeld). De serie beoogt het onderwerp schulden bespreekbaar te maken en de schaamte / taboesfeer te doorbreken. Omdat dit forum voor velen vaak de enige plek is waar we hardop durven te delen wat ons dagelijks zoveel kruim kost. Ik werk mee aan de serie, die bestaat uit een geschreven interview en een portretfoto. Ik hoop dat ook anderen met mij naar buiten willen treden. Omdat ik er in de loop van de jaren van overtuigd ben geraakt dat het hebben van schulden niet bepaalt wie jij in essentie bent.

Heb je interesse om mee te werken, stuur me dan een bericht. Ook vragen zijn van harte welkom. Alvast veel dank voor het lezen van de oproep. Ik hoop dat ik samen met vier andere schuldenaren een heel erg mooie, integere en betekenisvolle serie kan gaan vormen.

Hartelijke groet,
Danielle

jan

Dit gaat niet gebeuren, deze oproep is tegen de forumregels. Betrokkene heeft nu een forumban!
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

grima

Is een ban niet meteen een hele zware sanctie?
Misschien heeft deze persoon de regels niet gelezen of zoiets dergelijks.

jan

Staat heel duidelijk bij de acceptatie van het lidmaatschap van het forum. Het gaat om de bescherming van de leden van het forum, wij als forum hebben duidelijk aangegeven dat wij niet zomaar een oproep willen. Wij willen weten waar het overgaat en deze oproep leggen we voor aan een forumbeheer en een select aantal leden.

Als we geen sanctie doen, zit het forum vol met dit soort oproepen of schuldsaneringsboeven.
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

marco

QuoteIs een ban niet meteen een hele zware sanctie?

Het gaat om onze veiligheid, ik wil niet lastig gevallen worden door puber die een interview met wil houden, over hoe het is om schulden te hebben. Ik zit ook niet te wachten op één of andere journalist die mij wil gebruiken voor verhaal. Ook zit ook niet te wachten op een fake hulpverlener die mij nog verder in ellende wil helpen, om er zelf beter van te worden.
Marco en Bianca

Marjan12

Goed dat er forumregels zijn!!! Petje af voor jullie moderators, jullie houden het forum schoon voor ons.

Chrissie

Ben ook hartstikke blij met onze moderators, dankzij hun kunnen wij hier veilig verblijven!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Robin Hood

Hulde aan de moderators.. Fijn dat jullie dit forum veilig houden.