nog 26 dagen , dan naar de rechtbank

Started by tonnie64, Sep 17, 2014, 09:05 AM

Previous topic - Next topic

tonnie64

Goedemorgen allemaal

Nog 26 dagen en dan op naar de rechtbank, ben behoorlijk op van de zenuwen. Heb hulp gezocht bij een psycholoog en die geeft na 2 x aan , dat ik erg goed ben in zelfreflectie en precies weet wat er aan de hand is. en sterk in mijn schoenen sta, pffffffffffffffft
Nou af en toe weet ik helemaal niets meer, heb op het moment moeite met concentratie, wil nog zoveel dingetjes in huis doen, maar lijkt wel of ik lamgeslagen ben. ik moest nog 2 dingen opsturen naar de rechtbank en daar gisteren naar toegebeld, waar ze zeiden die zijn binnen en je hoort wel op de zitting als er iets niet goed is :o Dat maakt me helemaal  nerveus, merk dat ik nergens niet tegen kan, als iemand maar 1 lelijk kijkt of iets zegt wat bij mij verkeerd valt, ik meteen begin te huilen en terug in mijn schulp kruip.

Probeer wel iedere dag naar buiten te gaan, om toch wat beweging te krijgen, anders zou ik als een dwaas op die bank blijven zitten, is dit herkenbaar?

Nou we gaan verder met aftellen

burningspirit

Helaas heel herkenbaar.
Pure stress is wat je voelt.
Heb ik ook. :o
Ik vergeet nog wat ik 5 minuten geleden aan iemand heb gevraagd. Gewoon omdat ik dan niet meer zeker weet of de vraag mijn lippen al voorbij was of dattie nog in mijn gedachten was blijven hangen.
Met alle irritatie vanuit mijn gezin als gevolg.
Naar buiten gaan en/of afleiding zoeken is het enige dat een klein beetje helpt.
En blijven repeteren dat je het goed doet. Vooral als je begint te denken dat het het allemaal wel aan jou zal liggen.
Gek genoeg ben ik een beetje jaloers op jou omdat je al naar de rechtbank 'mag' .....
Wij zijn daarvoor na 4 en half jaar nog steeds niet goedgekeurd...
Sterkte Tonnie en hou vol!!!
Festina Lente Cauta Fac Omnia Mente
(=Haast je langzaam, doe alles met je verstand)

tonnie64

Hoi Burningspirit

Heeft bij mij nu ook ruim 3 en half jaar geduurd, en is idd zwaar en idd het zal wel aan mij liggen, maar eens komt die dag voor jullie ook. word er alleen zo bloed nerveus van, en bijna niemand die begrijpt hoe je je voelt, ja mijn partner en mijn schoonouders, al hebben hun dit nog nooit meegemaakt en weten niet wat voor machteloos gevoel dit geeft. , gelukkig heeft manlief heel veel begrip, anders zou hij vluchten denk ik pffffffffffffffffft wat een kreng ben ik af en toe. Mijn familie begrijpt echt niet dat ik zo emotioneel ben en noemen me een dramaqueen( fijn......not) maar deze hebben zelf nog nooit in deze situatie gezeten

Be

Adem in adem uit. Hou de beentjes eronder!! Je hebt alles gedaan wat je doen moest, driedubbel gecheckt! Probeer het echt zo nu en dan even van je af te zetten. Lekker gaan wandelen, lopend een klein boodschapje doen, plastic afval naar de oranje container op het pleintje brengen - ik noem maar wat. Jaja is makkelijker gezegd dan gedaan, weet ik. Maar je hebt alleen maar jezelf ermee als je er helemaal van in de stress schiet. Succes!!!! Volhouden hoor, je bent nu al zover gekomen!!

tonnie64

Ik weet het Be, heb er alleen mezelf mee en mijn partner, het is alleen zo verdomd moeilijk, om het van je af te zetten, ook tijdens een wandeling. maar lief van jullie om me toch een even een hart onder de riem te steken thnxxxxxxxxxxx

Boeddha

Oh zo herkenbaar!! Ook ik was niet te genieten en ik was blij dat ik een LAT relatie heb waardoor ik mezelf soms even kon terugtrekken, mijn kids hebben het ook zwaar te verduren gehad toen.
Ik had het geluk dat ik elke dag naar mijn werk moest. Op de dag van de zitting heb ik zelfs nog gewerkt.

Probeer je afleiding te zoeken, ik vond mijn afleiding in de natuur. Ellenlange wandelingen met de hond :-)
Be strong, have faith!

tonnie64

Ik heb geen hond :o, zal ik mijn man dan maar een halsbandje om doen hihihi sorry, is niet leuk.
ff flink gehuild en we gaan er weer voor .
sorry voor mijn klaagzang

Chrissie

Je doet niet aan klaagzang het is gewoon allemaal zwaar Tonnie!
Blijf in jezelf geloven je kunt het!! :)
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

peter

Komop, deze 26 dagen lijken lang te duren, maar je doet je best en het gaat vast goed komen !
Peter
Administrator Forum

tonnie64

Kom ik weer met mijn klaagzang

Ik sta echt stijf van de stress, ik ga wandelen en doe dingen om er maar niet te hoeven denken, maar het lukt niet nog 20 dagen,

Nou moet ik nog iets vertellen, mijn manneke heeft een eigen zaakje, wat momentueel niet erg goed loopt, klanten gaan failliet en hij krijgt zijn geld gewoon niet, het is nu maar iedere keer afwachten of we wat geld  binnen krijgen en hij de huur van de het pand kan betalen hij heeft gelukkig nog geen zakelijke schulden, de laatste 2 maanden heeft hij geen geld in prive kunnen steken en doen we het van giften , mijn ww uitkering en huur en zorg toeslag, we zitten ver onder het minimum, , een uitkering aanvragen kan niet want dat ziet de rechter als een lening aangaan voor ondernemers, en ik moet daar ook voor tekenen en dat terwijl wij op huwelijkse voorwaarden zijn getrouwd. w ij leven nu van ongeveer 15 euro per week , het voordeel is wel , dat ik ben gestopt met roken, maar door de stress vet aan de rustgevers zit. Huilen en huilen is het enige wat ik nog kan.   sorry jongens, maar het masker is af