Schuldenmeter Marjan

Started by Marjan12, Sep 16, 2014, 06:06 PM

Previous topic - Next topic

Marjan12

Stand van zaken mei 2017

Doorlopend krediet 650 Maandlast â,¬500.

Met het vakantiegeld dat ik ontvang en de aflossing, betekend dit, dat mijn schulden zijn afgelost !!

Katniss

Wauw! Gefeliciteerd!

Dat zal een heel erg fijn gevoel zijn.
Problemen in het leven zijn gewoon uitdagingen voor het persoonlijk groeiproces.

Marjan12

Dit is een onwerkelijk gevoel en nu schulden-vrij blijven. Ik vind dat het heel lang heeft geduurd.

Marjan12

Vandaag de administratie bijgewerkt. Het laatst afschrift ontvangen van de bank en het bedrag staat op 0!! Dus vanaf vandaag ben ik schuldenvrij  ;D

jan

Quote from: Marjan12 on Jun 05, 2017, 03:21 PM
Vandaag de administratie bijgewerkt. Het laatst afschrift ontvangen van de bank en het bedrag staat op 0!! Dus vanaf vandaag ben ik schuldenvrij  ;D

Heerlijk toch, als je kan aflossen, kan je ook sparen.  :)
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

flits

Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

Dick

Marjan,

Gefeliciteerd, het is je gelukt ! Dit heeft wel tijd gekost, maar je bent nu van deze schuld verlost.
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

Katniss

Problemen in het leven zijn gewoon uitdagingen voor het persoonlijk groeiproces.

burningspirit

Geweldig! Een rondedansje en dan gewoon lekker verder gaan. Wel zonder die last op je schouders. Zoals hier al gezegd wordt: nu lekker sparen. De bodem van de put is verdwenen, je kan nu een toren gaan bouwen. Even wennen maar wat zul je opgelucht zijn! Heerlijk! Dank je voor het delen hier. Erg bemoedigend 😎
Festina Lente Cauta Fac Omnia Mente
(=Haast je langzaam, doe alles met je verstand)

Smile

Marian :)  geweldig  voor je  , nu mooi aan een nieuwe  toekomst werken, succes  !!!   Groet, Smile :)

ollie bollie

Carpe diem!

Chrissie

Gefeliciteerd! Je bent een kanjer!!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Marjan12

Bedankt voor jullie felicitaties. Ik ben er echt heel blij mee, ik heb gisteren een kaarsje gebrand voor jullie en één voor mijn tante die mij heeft geholpen, met een deel van nalatenschap om hier uit te komen. Dit is het moment om aan haar terug te denken.

Dick

Het aflossen van schulden is een lange weg. Je krijgt makkelijker schulden, dan dat je ze aflost. Bedankt voor je gebaar.
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

HZHNE

Wat goed Marjan.
Helemaal schuldenvrij dat geeft vast een opgelucht gevoel.