Wat een achtbaan

Started by Roy24, Sep 02, 2014, 10:23 AM

Previous topic - Next topic

tuthola

Wat fijn dat er mensen zijn die dit bedrag doneren ......ook ik duim hard mee voor morgen.

Roy24

Terug van de rechtbank en SCHULDENVRIJ!!!! Wow wat een last van mijn schouders. Bizar gevoel wat nog lang niet geland is. En wat een humor: we kwamen rechtzaal binnen en wie was de rechter? Degene die mij vorig jaar in eerste instantie had afgewezen voor wsnp. Zelf had ze dat niet door. Omdat 92,5 % van schuldeisers akkoord was, gaf rechter al snel aan dat dit akkoord uiteraard toegewezen zou worden. Toen ineens keek zij naar ons en besefte dat ze mij vorig jaar had afgewezen en nu koud een jaar later beslist zij dat ons akkoord duur gezegd gehomologeerd wordt. Wat bleek? Deze zaak was bestemd voor een andere rechter omdat ze niet de indruk willen wekken dat er partijdigheid in het spel is. Per abuis was de zaak bij haar terecht gekomen. Ze gaf nog aan dat ik bezwaar mocht maken, maar aangezien ze al akkoord was gegaan... En nu voel ik me beetje leeg in mijn hoofd. Af en toe denk ik aan hoe diep ik in de ellende zat en waar we nu staan als gezin. Mijn oudste zoon is 6 jaar, dus mijn kids hebben deze vreselijke tijd niet bewust meegemaakt. Wel heb ik laatst een gesprek gehad met mijn oudste. Ik heb hem vergeving gevraagd voor de momenten dat ik te streng of te kortaf had gereageerd. Je wilt het niet, maar al die stress heeft ook invloed gehad op mijn "vader zijn". Dat moet beter en dat zal beter gaan (al was ik overigens geen boeman). Hoogstens een clown die alle ellende altijd met grapjes probeert weg te lachen. Ben benieuwd wat de toekomst ons gaat brengen. Bedankt voor jullie medeleven. Genoeg duimen voor een happy end. Terwijl ik liever praat van een happy beginning!!!

tonnie64

SUPER GEFELICITEERD WAUWWWWWWWWWWWW HET IS JULLIE GEGUND VAN HARTE ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Roy24

Dank je wel!!! Ik blijf meeleven met en duimen voor anderen!

Robin Hood

Yeahhhh baby :D  :D, van harte gefeliciteerd!!

Buster

Van harte gefeliciteerd met deze overwinning!

En veel succes bij het oppakken van de draad en het bouwen van een toekomst met je gezin.

tuthola

Gefeliciteerd wat een geweldig gevoel zal je nu hebben.

Knibbel

Hoi Roy, jongen wat een geweldig eindslot van jouw 'lijdensweg'. Geweldig, ontzettend blij voor jou en jouw gezin. Je krijgt nu de kans om geheel met een schone lei te beginnen, maak er iets van voor jouw gezin en voor jezelf. Jullie verdienen het!!

Heel veel liefs.....
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

burningspirit

woooowwww
ik zit hier met tranen in mn ogen en een dubbel gevoel
super gefeliciteerd Roy!!!
Godzijgedanktengeprezen  :D
tegelijkertijd ben ik super jaloers op je, menselijk dat wel maar.... niet fijn om dat te voelen
ik blijf maar bidden
soms een beetje met de moed der wanhoop  :-\
Festina Lente Cauta Fac Omnia Mente
(=Haast je langzaam, doe alles met je verstand)

chapter

Wauw super te gek
Nu volhouden met niet meer uitgeven als je hebt.
wens je een mooie schuldenvrije toekomst

Roy24

Dank jullie voor alle lieve reacties! Ik begrijp zeer goed het dubbele gevoel Burningspirit. Ik bewonder je eerlijke reactie. Menselijk zijn we allemaal. Maar het kan zo lang duren! Bidden brengt mij ook niet altijd direct de oplossing, maar het geeft me veel rust en troost. Een hele tijd was ik bang dat ik in oude patronen zou kunnen vervallen, maar het laatste jaar was ik zuiniger en voorzichtiger dan mijn bewindvoerder. Het is een uitdaging en een kick om zuinig, prijsbewust en eenvoudig te leven. Ben allergisch geworden voor lenen. Ik wil iedereen aansporen om vooral de moed niet op te geven!